Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er i uke 39, hodet har festet seg og de siste dagene har jeg ikke merket noen kynnere. Nå merker jeg mensensmerter og smerter i korsryggen konstant. Tar seg ikke opp, og forvinner kun når jeg tar meg en varm dusj. Flere som har det som meg? Begynner å bli sliten av dette! Gleder meg masse til å få fødselen igang..
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Yes, er 36+2 og andregangs. Har gått med vonde kynnere som sitter i ryggen, og nå vondt i korsryggen i 4 dager... Bare lureri, siden det gir seg når jeg tar en varm dusj eller legger meg... Men det er utrolig slitsomt. Hodet er festet her også, og ligger godt nede.. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet og håpe disse vondtene snart gir seg, eller at det kommer skikkelig igang. Lykke til!
Lessismore Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jada, kjenner meg veldig igjen. Er to dager over termin, og har i det siste vært plaget med skikkelige mensmurringer og kynnere. Vet ikke om det er noe på gang, men idag er det ganske så vondt. Slitsomt, men håper det skjer noe snart!
Ettervinterkommervår Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Kjenner meg igjen jeg også. Er 3. gangs, har 19 dager til termin og har kjent mensmurringer (ganske kraftige) og vond korsrygg (som svake rier) i nesten to uker allerede. Har gått over med mine to første, men håper å slippe det denne gangen... Kan ikke huske å ha kjent dette like kraftig med de to andre, da var det kynnere som satt mer i hele magen - de kunne være vonde de også, men opplever dette på en annen måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå