Gå til innhold

Gruer meg til å finne ut om jeg er gravid....

Oktopia

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i mitt 37 år, har to barn i fra før, på 5 og 2. Nå er jeg muligens gravid med min engelske kjæreste som bor i England. Hverken jeg eller han er i jobb. Jeg går på arbeidsavklaringspenger. Nå tør jeg nesten ikke finne ut om jeg er gravid..Er så redd for folks reaksjoner... Kontakten min på NAV foreslo abort sist jeg var gravid pga manglende jobb etc. Skal jeg måtte tåle å høre det fra denne personen? Er jeg for gammel og "fattig" til at folk tror jeg kan få et barn til? Jeg ønsker IKKE å ta abort da jeg enda sliter med an abort fra da jeg var yngre. Er også redd min mor komer til å foreslå abort. Jeg kommer ikke til å gjøre det om jeg nå er gravid, men jeg synes det er så tungt å måtte høre fra folk at det er det eneste riktige.

Noen som har det naskelig men som har valgt den lille spiren likevel?

Fortsetter under...

hvis du er gravid og ikke vil ta abort så beholder du jo. du sier du sliter med en abort fra tidligere, så du vet hva en abort innebærer. selv har jeg tatt det "vanskelige" valget og valgt og beholde. jeg er 19 år, har en på to,gravid igjen,student og bf er ikke i jobb. hvordan det skal gå rundt vet vi ikke enda. men man får til det meste så lenge man vil. Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...