Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var TR ankommet ! en dag etter IKM. Blir aldri overrasket lenger... har gått lei! neste mnd har vi prøvd 1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Er innom fra 1 trimester og snikleser,og tenkte jeg kunne gi deg noen tips?

Jeg slet selv veldig lenge med å bli gravid , hele 3,5 år..

Man blir frustrert i denne prøvetida,og det jeg prøvde , tror jeg var med på å hjelpe meg å bli gravid til slutt :)

I høst hadde jeg 4 behandlinger hos akupunktør,og jeg fikk lengre syklus :D

Så kan jo anbefale deg å prøve dette?

Vet hvordan du har det,1 år er lenge å prøve... :/

Men stå på,tenk positivt,det skjer når det skjer,med eller uten hjelpemidler :)

Du kan jo også dra til gynekolog og spør etter Pergotime?

Det fikk jeg aldri prøvd jeg,det ble etter akupunktur,og jeg fikk 3-4 dager lengre syklus.

Gjorde ingenting annerledes den pp det klaffet :D

Lykke til :D

Skrevet

Spør av ren nysgjerrighet .. Vet du hva som er kriteriene for å få pergotime

Skrevet

Kom ikke så langt for å prøve pergotime,men jeg har sett at jenter får det ved manglende eggløsning-få eggløsninger,prøvd i 1 år,el.l

Dette avgjør gynekologen,og som oftest tror jeg mannen også må levere sædprøve for å utelukke at problemet ligger der. :)

Har du prøvd 1 år,tar en GU og sjekker EL,så tror jeg mange også får Pergo for å forsterke EL også :)

Mange som får det til på ett par runder med pergo også :)

Skrevet

Oki skal til gyn i slutten av Jan pga 10 dager med spotting før mens derfor eg lurte .. Men har mensen hver Mnd og pos EL tester pluss bare prøvd 6 Mnd så da får eg nok ikkje noe sånn. Er nok mangel på andre hormoner som forårsaker spottingen

Skrevet

Setter utrolig stor pris på tilbakmelding :) Tusen takk **

Skal høre med min lege hva hun sier :)

Gleder meg også masse :)

Skrevet

Flott:) Da kan du jo høre der hva du kan gjøre,om du kanskje får pergo?

Kan anbefale akupunktur til deg også , det er med på å gjøre kroppen mer mottakelig for graviditet om du finner noen med erfaring innen barnløshet. Kanskje du har andre plager som forårsaker spottinger.

Har du prøvd å ta wild yam,damiana eller bidronninggele?

Kutt ned på koffein og spis sunt,beveg deg og tenk positivt,det kommer til å klaffe når du minst aner det:)

Ofte kan det å tenke for mye på det sette blokkeringer på å bli gravid når man ønsker.

Vet det ikke er lett.

Kos dere så best dere kan,ikke ha sex kun for babylaging,prøv noe nytt,nye steder og nyt tida dere har dere 2 :)

Hvor gammel er du? er det første dere prøver på?

Jeg er 25 :)

Skrevet

Som jeg sa oppforbi her,ta tida til hjelp,se på alternative behandlinger,og prøv å kos deg også i prøvingen :) Ikke alltid lett,men det kommer til å skje :)

Gynekologen din kommer nok til å hjelpe deg og håper dere kommer inn til oss på 1 trimester snart :)

Måtte 2011 bli ett fruktbart år for dere alle :)

Skrevet

Det er første jeg prøver på og er 28 ; ) har faktisk tenkt på akunpunktur tidligere men syns det er vanskelig å finne noen som driver med den typen behandling

Skrevet

Forresten har ikkje prøvd noe av det du snakket om . Har tenkt tanken men er så redd for å klysse til syklusen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...