Des87 Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Da var TR ankommet ! en dag etter IKM. Blir aldri overrasket lenger... har gått lei! neste mnd har vi prøvd 1 år.
*Ønskergjerne* Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Hei Er innom fra 1 trimester og snikleser,og tenkte jeg kunne gi deg noen tips? Jeg slet selv veldig lenge med å bli gravid , hele 3,5 år.. Man blir frustrert i denne prøvetida,og det jeg prøvde , tror jeg var med på å hjelpe meg å bli gravid til slutt I høst hadde jeg 4 behandlinger hos akupunktør,og jeg fikk lengre syklus Så kan jo anbefale deg å prøve dette? Vet hvordan du har det,1 år er lenge å prøve... :/ Men stå på,tenk positivt,det skjer når det skjer,med eller uten hjelpemidler Du kan jo også dra til gynekolog og spør etter Pergotime? Det fikk jeg aldri prøvd jeg,det ble etter akupunktur,og jeg fikk 3-4 dager lengre syklus. Gjorde ingenting annerledes den pp det klaffet Lykke til
Metti er håpefull Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Spør av ren nysgjerrighet .. Vet du hva som er kriteriene for å få pergotime
*Ønskergjerne* Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Kom ikke så langt for å prøve pergotime,men jeg har sett at jenter får det ved manglende eggløsning-få eggløsninger,prøvd i 1 år,el.l Dette avgjør gynekologen,og som oftest tror jeg mannen også må levere sædprøve for å utelukke at problemet ligger der. Har du prøvd 1 år,tar en GU og sjekker EL,så tror jeg mange også får Pergo for å forsterke EL også Mange som får det til på ett par runder med pergo også
Metti er håpefull Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Oki skal til gyn i slutten av Jan pga 10 dager med spotting før mens derfor eg lurte .. Men har mensen hver Mnd og pos EL tester pluss bare prøvd 6 Mnd så da får eg nok ikkje noe sånn. Er nok mangel på andre hormoner som forårsaker spottingen
Des87 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2011 Setter utrolig stor pris på tilbakmelding Tusen takk ** Skal høre med min lege hva hun sier Gleder meg også masse
*Ønskergjerne* Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Flott:) Da kan du jo høre der hva du kan gjøre,om du kanskje får pergo? Kan anbefale akupunktur til deg også , det er med på å gjøre kroppen mer mottakelig for graviditet om du finner noen med erfaring innen barnløshet. Kanskje du har andre plager som forårsaker spottinger. Har du prøvd å ta wild yam,damiana eller bidronninggele? Kutt ned på koffein og spis sunt,beveg deg og tenk positivt,det kommer til å klaffe når du minst aner det:) Ofte kan det å tenke for mye på det sette blokkeringer på å bli gravid når man ønsker. Vet det ikke er lett. Kos dere så best dere kan,ikke ha sex kun for babylaging,prøv noe nytt,nye steder og nyt tida dere har dere 2 Hvor gammel er du? er det første dere prøver på? Jeg er 25
*Ønskergjerne* Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Som jeg sa oppforbi her,ta tida til hjelp,se på alternative behandlinger,og prøv å kos deg også i prøvingen Ikke alltid lett,men det kommer til å skje Gynekologen din kommer nok til å hjelpe deg og håper dere kommer inn til oss på 1 trimester snart Måtte 2011 bli ett fruktbart år for dere alle
Metti er håpefull Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Det er første jeg prøver på og er 28 ; ) har faktisk tenkt på akunpunktur tidligere men syns det er vanskelig å finne noen som driver med den typen behandling
Metti er håpefull Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Forresten har ikkje prøvd noe av det du snakket om . Har tenkt tanken men er så redd for å klysse til syklusen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå