magica og lille tryll ♡ Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Heisann! I helgen så prøvde jeg å gi gutten min på 11 uker en flaske på kvelden, for å se om han kunne sove litt mer enn 2 timer i slengen. Trengte så sårt litt sammenhengende søvn :oP Taktikken feilslo totalt og jeg endte opp med å gå med han på armen store deler av natten pga mageknip og kraftige brekninger. Noen som har opplevd dette? Han fikk mme en gang på sykehuset, og da reagerte han ikke på det... Takker for svar!
Rødhette <309+<312 Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Vi har ikke opplevd det, men det kan være han reagerer på den mme du ga, noen reagerer på forskjellige typer. Prøv et annet merke :-)
2010 Mammaen Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Ja, opplevde det med NAN. Hipp gikk det mye bedre med :-)
MammaBrum Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Vår baby reagerer kraftig på mme. Første gang vi ga Nan var det bare litt mer gulping enn vanlig, senere har han holdt på til han kaster opp ren gul magesyre! Det har nå skjedd både med Nan og BabySemp, så vi har bestemt oss for å prøve den mme'en fra apoteket som ikke er basert på kumelk. Det hører med til historien at vi har et stort problem med gulping ellers også, f.o.m. i dag skal jeg forsøke å å leve laktosefritt - det blir en utfordring...
Daydreamer 81 Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Vi oppleve mageknip med at jeg drakk melk....og der er melkepulver i MME. Kanskje det er derfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå