paper Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Det er her du holder til, eller?? Jeg kan fortelle at jeg nå er 20u, alt ser helt strålende ut denne gangen her for meg:) Vi venter en jente, svar fra fostervannsprøven er flotte og termin er satt til 01.juni:) Hva med deg og lilleMann; har dere det bra?? Vi høres, er lite aktiv, savner deg vettu:))) STOOOR KLEM
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Hei Paper! Så koselig, skulle akkurat til å etterlyse deg på 2-tri hehe. Gratulerer med jenta! Dette var gøy å høre, og er så glad for at alt ser så flott ut. Går fort til 1-juni vettu! Er utrolig at du har kommet så langt allerede. Her går det i ett med 3 tenåringer og en aktiv gutt på nesten 6 mnd. Han holder på med 4 tenner samtidig her så ikke helt på lag for tiden. Ellers løper han rundt i gåstol, ruller begge veier, reiser seg opp på alle 4 (når han gidder)+ åler seg frem og tilbake. Spiser 3 faste måltider til dagen + tillegg. Ammer kun når han våkner om natten eller tidlig morgen. Morsmelka holder han ikke mett dessverre. Han sover liiiite på dagen, kun 3 halvtimer ca og noe mer når vi går tur. Men han bruker å være grei om natten da, bortsett fra denne tanntiden da hehe. Hvordan er formen din da? Du holder koken på jobb enda? Vi skal vel prøve på en til nå tenkte vi. Blir nok utrolig slitsomt, men gøy for lille Alexander å få et gjevngammelt søsken. Alt vel m kjærligheten også? Stoooor klem
paper Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2011 HEI!! For en trafikk det var her inne da, måtte lete for å finne svaret ditt:))haha. Fikk tilbake tarmslyng jeg er operert for 3 ganger før. Nå mener kirurgene det er livmor som vokser og "presser"på tynntarmen. Ble opr like før jul, så et tilbakefall nå nettopp. DRIIITVONDT!!!!!!! Blir utrolig godt ivaretatt på sykehuset, føler meg trygg. Jepp, under 4mnd til å jobbe, så friiiiii:) Gleder oss, kjærligheten BLOMSTRER;kunne ikke hatt en flottere og bedre Mann altså!!!! Godt høre alt er flott, dog travelt, hos dere også...en til??? Why not? Her blir det kunne denne, men er 40(!) og iallefall nå tenker jeg sånn. Men det har og sammenhenhg med komplikasjoner jeg ikke kunne forutse, som nettopp disse magesmertene. Jeg HÅÅÅPER og ber om at jeg slipper enda en operasjon, iallefall før babyen er født:))))))) Ikke suuperaktiv her inne, men kommer til rope på deg av og til!! KLEM
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Stakkars,stakkars deg!!!! Det høres vanvittig vondt ut. Huffamei hva du må gjennomgå! Godt du føler deg ivaretatt og har en flott mann. Endelig var vi heldige i kjærligheten vi også! Håper det går på skinner resten av sv.skapet ditt. Krysser fingre for det. Går fort mot fødsel nå, over halvveis allerede. Stå på jenta mi, dette skal gå fint. Kommer til å rope på deg på 2-tri også. Blir jeg gravid med det første så gir jeg deg beskjed m en gang. Har vel el nå snart tenker jeg. Blir slitsomt med en til og kroppen min er vel ikke veldig mottakelig for en til, men vi ønsker å gi Alexander et helsøsken på sin egen alder så vi prøver. Ha en fin helg. Stoooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå