Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du om / når jeg blir gravid?

06.05.89

15.05.82

Tusen takk for eventuelt svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Leavit!

Jeg får opp graviditet nå jeg!:) kan du ha blitt gravid i 2010? evn i syklus som begynte i des 2010? er det jeg får opp på deg:)

Termin i september!

Skrevet

Jeg hiver meg på denne tråden. Kan du se når jeg blir gravid? Evt. kjønn? Jeg er født 230190

Skrevet
:o oi. går og lurer litt på det. hadde noen små blødninger i romjulen som jeg lurte på om det kunne være festeblødning. men tør ikke helt å tro d :) håper virkeli du har rett :D men har ikke fått posetiv test enda. er kansje tidli. tusen takk for at du tok deg tid. å håper du har rett :)
Skrevet

Hei Leo

Jeg får opp juli/august på deg:) jente!

Lykke til!

Leavit! jeg tror at det kommer til å gå veldig bra:)

Skrevet

prøver meg jeg også =) hehe

230486

kan du se om jeg føder før termin? har termin 5 mars?=) og eventuellt hva kjønn det blir denne gangen?=)

klem

Skrevet

Nå var du heldig 230486! er egentlig på vei til sengen;)

Får opp gutt:)

(får opp både gutt og jente fra før, stemmer det?)

tror han kommer ca en uke før termin, har følelsen av siste dagene i februar:)

Lykke til!

Skrevet

hei=) å tusen takk =) ja,det stemmer at jeg ahr gutt og jente fra før =) skal ha gutt nå=) så nå blir det spennede om ahn kommer en uke før =) har både godt over tiden og fått før termin hehe

ha en fin kveld og sov godt =)

Skrevet

får bare negativ test. ser du når jeg kan teste? :D

Skrevet

Har ikke tid å se etter nå, men kan se i kveld eller i morgen tidlig. Uansett bør du bare slappe av med testingen;) lest her et sted at noen ikke får positive tester før uke 6-7-8! Så kan ta tid! Pass på å ta test på morgenurin om du vil ha helt sikkert svar. og iallefall vente til etter ikm før du blir skuffet;)

Krysser fingrene for deg!

klem

Skrevet

Aner ikke når den er. har pcos så er så uregelmessig. :) derfor jeg lurte. Prøver å slappe av, :P men d er vanskeli d :D venter spendt så lenge jeg da :)

Skrevet

Hei igjen Leavit!

så jeg lovet å kikke om jeg hadde tid, prøvde nå og får opp at du kan få positiv test om 5-7 dager, jeg får sterkere positivt svar jo flere dager frem jeg "spør". Så du må nok bare ta det med ro og se ann tiden litt ja:)

Men husk at dette ikke er noen fasit da;)

Håper jeg får opp det som er riktig da!

Skrevet
:) tusen takk for at du har tatt deg tid til meg flere ganger. håper det er riktig jeg og :) skal gi deg tilbakemelding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...