Gjest Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Noen som vet om man får tidliger ultralydundersøkelse om man har mistet 3 ganger før? Er i uke 4 men bekymrer meg veldig alt..
lille frø, mor til to Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Ja man får ekstra oppfølging da. Mistet i uke 13 og fikk UL-oppfølging neste gang jeg ble gravid. Nå skal jeg ha UL i uke 8.
DenTredje Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har mistet 1 gang før i uke 7, og gynekologen jeg ble henvist til sa jeg kunne få tidlig ul ved neste graviditet. Han ba meg da få henvisning og bestille time i uke 8. Jeg har vært hos legen, forklart situasjonen og det gikk veldig greit å få en henvisning. Med 3 spontanaborter bak deg vil nok legen helt sikkert forstå behovet for at du trenger litt ekstra oppfølging i form av ul.
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Hei Ja det kan du få. jeg hadde en MA i sept 10, er gravid igjen i uke 8 og skal til lege i morgen for å få en henvisning til tidlig ul. Lykke til
LHHR Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Har mistet 2 x tidligere. Er nå gravid på nytt, var hos lege forrige uke, men fikk ikke noen henvisning om ul. Har hatt en liten blødning i helgen, så jeg bestilte ul time selv privat idag. Kjenner at jeg er ultra nervøs....
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Så fint å høre at dere får tidlig oppfølging osv :-) Er kun i uke 4 men merker jeg er veldig nervøs. men tenker ikke å stresse :-) Har en god magefølele på denne gangen, fint å høre at dere er "langt" på vei og håper det går bra for oss alle ! Klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå