Gå til innhold

Har dere begynnt å handle inn utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke jeg ennå, men tenkte d snart begynner å bli på tide? Jeg har ingenting igjen fra gutta mine var små (for ti år siden).............

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er rimelig ferdig egentlig :) Mangler bare noe småtteri, er 33 uker på vei. Men ble brått veldig mye dårligere i svangerskapet og har blitt 100% sykemeldt, så jeg hadde lyst til å bli ferdig før jeg evt ble dårligere. Mangler vel bare sånne ikke supernødvendige ting :)

Skrevet

Plutselig våknet redebyggerinstinktet her også.. Så nå har vi klart bilstol, sprinkelseng(kun seng) litt klær, brystpumpe/flasker/sterilisator/melkevarmer, binge til stua, og en del småtterier... Gubben jobber for tiden i Aberdeen, hvor det er tre store babybutikker, og han shopper mer enn gjerne! hehe Deilig å "være i gang"!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei :))

Jeg begynte igrunn tidlig og det er jeg veldig glad for nå! Kjøpte "store" ting i uke 16 som seng, kommode, stellebord osv. Så ventet jeg til etter ordinær ultralyd med å kjøpe klær. Vi vet aldri hvordan svangerskapet utvikler seg! For min del har jeg vært mye dårlig i bekkenet og hatt vondt i forbindelse med forkortet livmorstapp. Så jeg er glad jeg startet tidlig! Jeg er nå i uke 36 og jeg tror det meste er på plass. Men det vil jo vise seg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...