Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dro dere på badeland med de minste?

tenker da på babyene før dem er 1 år...

har ei på 7 år som gjerne vil dra på badeland snart.. er jo en stund siden sist... over 1 år siden...

har ei snuppe på 6 mnd... hun elsker å bade i balja hjemme.. og er ofte med i dusjen nå.. kjempe gøy... gugler, ler, synger og plasker..

men når er det ok eller vanlig å ta med de små på badeland??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Vi har akkurat vært i badeland. Har ei jente på 4 og en gutt på 7 1/2 mnd. Og det var kjempe-stas! Vi kosa oss så. Og ingen problem med minste i det hele tatt! Vi kjøpte sånn en badering han kunne sitte i. Den var helt super! Han storkoste seg i den. Den var kjempegrei å bruke. Bare førte han rundt i den. Helt topp. Møtte et par der med en gutt på 4 mnd. Og det så ut til å gå veldig greit det også:) Så jeg mener du trygt kan reise:) Vi skal neste helg igjen:)

Skrevet

De minste er jo på babysvømming når de er bare noen måneder så hvorfor ikke i badeland? Tok min da 8 mnd gamle med i badeland og hun elsket det. Vi hadde vår egen babysvømming hvor hun fløt i vannet og dukket under vann. Kjør på! :)

Skrevet

her var minsten med fra han var 4 mnd. Han elsker vann. Bare å ta m nok håndklær og sørge for mett og våken baby... og at det ikke er altfor kaldt i vannet og lufta.

Skrevet

Det er bare til å dra! Vi begynte på babysvømming i august, når tulla var 3 mnd. Og da var det en liten pjokk der som bare var 8 uker!

Skrevet

Håper det er greit jeg låner tråden din hi for å spør om noe mer ang baby i badeland.

Hvordan gjør dere det i dusjen, legger dere babyen på gulvet når dere skal vaske dere selv?

Har dere med vogn hvis dere skal være der lenge? Og hvis dere har med vogn drar dere den med gjennom dusj rommet da?

Er frista til å ha med minsten til fritidsparken og bade neste gang mannen og de store ungene skal

Skrevet

Jeg hadde nok av venninner til å holde ungen mens jeg dusjet, men de hadde også et sete der man kunne sette babyen og feste henne.

Jeg har lest om flere som tar med seg bilstolen inn. Det må jo være greit.

Skrevet

Ja bilstol er jo ett allternativ. Eneste personen jeg har til å holde er i tilfelle ei 9 år gammel jente, og jeg er så hønemor at jeg tørr ikke overlate en liten våt og glatt baby i armene til ei våt og glatt jentunge. Bare tenk om ho skulle miste han i det harde gulvet. Nei hoff, blir uvel bare av tanken.

Skrevet

Ang dusjing: vet at noen badeland har stellematter man kan legge babyen på i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...