Gå til innhold

Noen med kjennskap til allergi mot julestjerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få utslett rundt øynene av det tro? Undrer meg litt....

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er allergisk mot julestjerne. Reagerer med med kløre på øynene, rennende nese, og utslett i ansiktet/hals

Skrevet

Tusen takk! Da tror jeg jammen julens mysterier med sønnen i dette huset er oppklart. Stakkars unge! Legen mente det var noe han spiste, så han har gått igjennom jula uten clementiner, pepperkaker, nøtter osv osv.... Aldri reagert på det tidligere, så falt meg ikke inn før for noen dager siden...

Skrevet

Ja, og jeg har alltid hørt at den planten er giftig, så bare å hive den ut! :)

Skrevet

Jeg oppdaget i fjor at jeg er allergisk mot julestjerne. Klør og renner i øyne og nese. Får ikke utslett, men har ikke vært plaget med noe slikt siden jeg var barn. Tror veldig gjerne at det kan være løsningen på problemet, jeg ble i alle fall overrasket over hvor sterk reaksjonen min var, og hvor mye bedre det ble etter at blomstene ble fjernet.

Skrevet

Knip av de gule på julestjerna så skal du se allergien blir borte.

All ære til deg som klarer å holde liv i dem enda. Jeg kjøper mine rundt 20.12 og dem er alt halvdæue til julekvelden.

Annonse

Skrevet

Hei :-)

Er nok allergisk reaksjon mot julestjerne ja, du burde nok vurdere å ta en full allergi sjekk på han.

Jeg har en sønn som er astmatiker og han får pusteproblemer i nærheten av blant annet julestjerne.

Sjekk ut www.naaf.no :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...