Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Da har jeg testet noen kjærringrå i kveld. Spist MASSE fersk annanas og en goood del kanel I tillegg skal jeg lure mannen i seng tidlig i dag;) Så da får vi se om dette virker for meg da Har vert mye plaget med maserier og slikt og hadde 2 cm åpning for 1 uke siden. Så satser på at jeg er klar nå Krysser fingre og sprer bena.... Hvis ikke dette virker har jeg hatt en koselig kveld med god frukt og en fornøyd mann ;)' Tester dere ut noen råd da??
Jenta med gullklump i magen Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Hehe lykke til:) Hvor langt er du på vei?
2tettebabyer Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 hehe :-) testa ut alt av slike råd sist og ingen funka, så tar livet med ro denne gangen :-) jeg kjørte rattkjelke bak firhjuling i går da, og det var GØY :-) humpene satt i gang noen maserier som dabbet av faktisk :-) men jeg har sagt fra til hun i magen at hun ikke får komme før etter den 20, så satser på at hun hører på mamman sin :-) lykke til med å komme i gamg :-)
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er 37+5 på vei nå så det er bare 18 dager igjen Jeg testa også masse råd sist, men alt er jo godt av det jeg tester i dag, så det er jo ikke no farlig heller hvis det ikke virker KAn teste d fler gang da hehe.... Det som virket på meg sist gang var og være med mannen på jobb og kjøre lastebil. Vi hadde store stein i kassen og det ristet noe hinnsides når det ble lastet opp og tømt ut:) Så jeg lever i den troen at det var det siste lille der som gjorde at fødselen startet dagen etter
Smurfelykke Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 God idé det med lastebil! Har en samboer som brøyter om dagen, og jeg har vært med han noen ganger. Er koselig å kunne være sammen med han siden det lett går 12 timer før han kommer hjem. Han hadde oxo fått beskjed av en kollega om å ta meg med, for det skulle visst være bra. Men om det hjelper på å sette fødselen igang er jeg usikker på, hehe.
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2011 Smurfelykke: Det skader jo ikke å prøve da Jeg skal teste i alle fall nå de nærmeste dagene Fersk annanas, kanel og sex ga bare mange maserier i natt. Så litt effekt må det nå ha hatt Skal forresten på sykehuset i dag igjen og få jern, så skal be om de kan sjekke meg også i samme slengen, kansje det er blitt noe mer åpning nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå