Gå til innhold

kjærringråd ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg testet noen kjærringrå i kveld. Spist MASSE fersk annanas og en goood del kanel :P I tillegg skal jeg lure mannen i seng tidlig i dag;) Så da får vi se om dette virker for meg da ;) Har vert mye plaget med maserier og slikt og hadde 2 cm åpning for 1 uke siden. Så satser på at jeg er klar nå ;) Krysser fingre og sprer bena.... :D

Hvis ikke dette virker har jeg hatt en koselig kveld med god frukt og en fornøyd mann ;)'

Tester dere ut noen råd da?? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe lykke til:) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

hehe :-) testa ut alt av slike råd sist og ingen funka, så tar livet med ro denne gangen :-) jeg kjørte rattkjelke bak firhjuling i går da, og det var GØY :-) humpene satt i gang noen maserier som dabbet av faktisk :-) men jeg har sagt fra til hun i magen at hun ikke får komme før etter den 20, så satser på at hun hører på mamman sin :-)

lykke til med å komme i gamg :-)

Skrevet

Jeg er 37+5 på vei nå :) så det er bare 18 dager igjen ;)

Jeg testa også masse råd sist, men alt er jo godt av det jeg tester i dag, så det er jo ikke no farlig heller hvis det ikke virker ;) KAn teste d fler gang da ;) hehe....

Det som virket på meg sist gang var og være med mannen på jobb og kjøre lastebil. Vi hadde store stein i kassen og det ristet noe hinnsides når det ble lastet opp og tømt ut:) Så jeg lever i den troen at det var det siste lille der som gjorde at fødselen startet dagen etter ;)

Skrevet

God idé det med lastebil! :D Har en samboer som brøyter om dagen, og jeg har vært med han noen ganger. Er koselig å kunne være sammen med han siden det lett går 12 timer før han kommer hjem. Han hadde oxo fått beskjed av en kollega om å ta meg med, for det skulle visst være bra. Men om det hjelper på å sette fødselen igang er jeg usikker på, hehe.

Skrevet

Smurfelykke: Det skader jo ikke å prøve da ;) Jeg skal teste i alle fall nå de nærmeste dagene ;)

Fersk annanas, kanel og sex ga bare mange maserier i natt. Så litt effekt må det nå ha hatt :P

Skal forresten på sykehuset i dag igjen og få jern, så skal be om de kan sjekke meg også i samme slengen, kansje det er blitt noe mer åpning nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...