Gå til innhold

Pusten

Jenta med gullklump i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg går å puster å peser heile tiden. Visst jeg sitter vanlig rett opp å ned så kjennes det ut som jeg ikke får puste. Samme når jeg ligger på ryggen. Eneste stillingen jeg kan slappe av på er på siden. Magen kjennes så utrolig tung ut nå. Selv om hodet er festet så føles det ut som om jeg ikke får nok oksygen. Noen andre som har det slik.? Jeg er 37+4 . :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er ikke alene. Uff 37+4, varer det så lenge. Jeg er knapt 35 uker, og sliter til tider med følelsen av å ikke få puste. Har i tillegg vært forkjølet, så føler det har forsterket det hele. Heldgivis ikke mange uker igjen da, før du får ha lungene "for deg selv".

Skrevet

Jeg er 35+3, og har hatt dette nå i rundt to uker.. Samme situasjon her, at jeg bare er komfortabel når jeg ligger på siden.. Noe som kan være litt tungvint til tider :P Ifølge min JM vil dette vare helt til magen synker, og barnet har festet seg- da får lungene bedre plass :) Så for alt vi vet, kan dette vare helt til fødsel, stolt mamma for første gang :P Selv om jeg godt kunne tenkt meg til å få puste ordentlig snart ;)

Skrevet

Magen min har synket nå, og hodet er festet..men alike vell..blir frustrert her. hehe..:P Håper at det ikke er lenge igjen til babyen vil ut..:)

Skrevet

Føler ikke jeg har fått puste ordentlig på ukesvis selv jeg, og jeg er bare 29 uker på vei (med to vel og merke).

Skrevet

Jeg er 38+0 og har det likedan.... ikke for å ta fra dere motet her.

Har vel innsett at dype pust og ribbeinsspark er noe jeg må slite med til han er ute. Sukk!

Skrevet

Vi må nok bare holde ut..:) hehe..Kommer noe fantastisk ut av dette til slutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...