TusseMor07&09&14 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Blir veldig glad om dere vil ta en titt! Vil dere så når neste graviditet inntreffer, og hvilket kjønn? Hvor mange barn får jeg tilsammen? Ser dere noe mer rundt utdannelse, jobb og økonomi, så er det bare å komme med det og ;o) Tusen takk! Født 041082 han er født 201277...
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 heihei, jeg er litt rusten så ta alt med en liten klype salt ser i ett annet intervju at du funderer over utdannelse også, og jeg får inn mye økonomi på deg, tall og atter tall. så jeg tror du skal følge magefølelsen din, for den sier det som er rett for deg. jeg føler ikke det blir et ett års studie, så jeg tror du lander på en bachlor det vil bli mye hard jobbing, men det løsner plutselig og ting vil gå etter det veldig greit for deg. føler du har mye logiskt i deg og evnene til å se gode løsninger på den type problemer du får i de økonomiske fagene. du får brukt hodet også, noe som jeg tror er viktig for deg. når du er ferdig er du nok veldig utslitt, men også veldig lykkelig, det er som om du har holdt pusten i lang tid og endelig puster med hele kroppen igjen lykke! økonomiskt kan det bli tøft, men det går rundt, føler du får støtte fra mannen din når han ser hvordan du blomstrer opp under studiene, han er kanskje litt skeptisk nå til en ny 3 årig utdannelse.. men det snur får tre barn på deg, men den siste kommer nok ikke før etter eller på slutten av studiene om du ikke er uforsiktig da.. for du er ikke gravid nå? hm nå ble jeg litt vinglete hehe får nemlig sterke graviditets kort på deg .. men er litt usikker på om det kan være starten på skolen også, et nytt prosjekt.. får inn den siste som ei jente i hvertfall.. om du orker å se litt på meg også så blir jeg glad lurer litt på hva du får inn på meg og ex/barnefar/kjærsten min.. som du skjønner er det litt vinglete... jeg 080377 og han 050774 håper jeg ikke er helt på bærtur og masse lykke til med valgene du får fremover
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 Tusen, tusen takk ) Skal se på deg i morgen kveld. Mannen min kom nettopp inn døra, og jeg har nesten ikke sett han hele helgen, i tillegg til at vi skal jobbe motsatt av hverandre frem til fredagen. MEN titter på det i morgen! Takk, takk )
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2011 Tusen takk for flott svar, Whitelily! Ble så lettet da du sa at du så at det var riktig studievalg for meg! Har vært litt i tvil, siden det er i en helt annen retning enn det jeg før har tenkt. Tall er ikke helt min sterkeste side heller, heller midt på treet. Så da er det liksom litt skummelt, om man må jobbe livet av seg for å fullføre! Men nå ble jeg ved godt mot. Har i grunn en skikkelig positiv og optimistisk følelse rundt studiet og økonomi etc. Føler at vi går mot lettere og lysere tider nå! Herlig ) Jeg er ikke gravid nå, nei... men det kan jo hende du får inn de sterke graviditetskortene fordi jeg er så enormt babysyk? Er nesten på kanten til å la det skje en "ulykke", bare for å få babyen da vettu... men prøver hardt å høre på fornuften, selvom det er vanskelig ;o) Tusen takk for flott svar! Jeg er ikke så dreven som deg da. Bruker pendel, og synes det hadde vært enklere med noen mer konkrete spm. Ja/nei-spm. ) Skriv dem ned, så lover jeg å svare deg i kveld, om ikke jeg har lagt meg!
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 sender deg en pm jeg da håper det er greit ))
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2011 da har jeg svart deg, whitelily )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Hei. Får opp at det blir en stundt til jeg...dere prøver ikke nå?får opp om 2,5år her med en gutt. Ser 4 barn på dere,virker som de siste kommer veldig tette.
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2011 Hei Aurora! Tusen takk for svar! Nei, vi prøver ikke... men jeg er bare så innmari babysyk. Men fornuften tilsier at jeg burde vente til jeg er ferdig med studiene. Har vi god økonomi under studietiden, så kan det hende vi prøver selvom jeg studerer... men vi får nesten se det ann litt Tror du det blir 4 gutter? eller kommer det ei jente til slutt? Har alltid ønsket meg ei jente, men har nå, etter at jeg har fått to herlige gutter, innsett at ikke det betyr så mye for meg allikevel-selvom det hadde vært litt stas og ;o) Igjen, tusen takk for at du tok deg tid )
Mia2010<3 Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 Hei:) Kan noen av dere være så snill og ta en titt på meg også? Jeg lurer på når vi blir gravide igjen, og hvilket kjønn:) Gjærne kom med andre ting dere evt får opp om meg:) HÅPER dere har tid til å se litt:) Jeg er født 190887 Mvh Marianne.
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2011 Da har du svar, igjen ;o) Nå får jeg ta meg av mannen. Han kom tidligere hjem fra jobb i dag... så koselig! Ha en fin kveld! Og takk for titten!
Norsk71 Skrevet 10. januar 2011 #15 Skrevet 10. januar 2011 Hei kunne du brukt pendelen på meg og sett om jeg er gravid nå ? om ikke når blir jeg det om jeg blir da ? håper på svar i kveld , født 27.09-71 mvh Norsk 71
*lille blomst* Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Hei Tussemor! Jeg får opp ny graviditet i 2012:) Baby i mars 2013! Får opp at du får en gutt først, men også en jente. får egentlig opp som om du får begge to på samme tid (tvillinger????) men kan være to tette også 4 tilsammen! ang utdanning så får jeg opp mye positivt, at du trives med valget ditt, får jobb etterpå og ellers at det går fint å studere. virker som om det kan være litt tvil innimellom ang disse tingene (om du trives/er fornøyd osv) men etter å ha "tenkt litt" så er du sikker igjen på at det er riktig:) Ta gjerne en titt på meg når du har tid! Graviditet, kjønn og evn noe annet som dukker opp;) Lykke til! Klem:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 12. januar 2011 Heisann Lilleblomst. Tusen takk for svar! Tvillinger neste gang hadde vært veldig gøy! Mannen min vil ha 3, og jeg 4... eller det vil si han ville egentlig bare ha 2, men har nå gått med på 3 ;o) Så om det kommer en bonusbaby, så får jeg jo viljen min allikevel :oP *knis* Gleder meg til jeg får jobb, og er ferdig med utdanning- det er iallefall sikkert! Takk for oppmuntrende svar! På deg får jeg opp muligheter for graviditet både i april og juni. Juni føles sterkere enn april, men april kan også være en mulighet. Jeg får opp at du blir gravid med ei tulle ) Lykke til!
*lille blomst* Skrevet 13. januar 2011 #18 Skrevet 13. januar 2011 takk for svar tussemor! Er blitt spådd mye forskjellig nå, så blir spennende å se når den sitter og hva det blir! skal si ifra hvordan det går! Lykke til med alt Tussemor! kos deg med utdanningen!
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #19 Skrevet 13. januar 2011 Ja, du får gi meg tilbakemelding ) Takk, takk! Og lykke til til deg og )
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #20 Skrevet 13. januar 2011 tussemor, ser du noen reiser på meg i nær fremtid?? grubler og grubler men blir så lite klok hehe takk!!
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #21 Skrevet 13. januar 2011 milde himmel, du hadde jo svart på det på pm.. sorry for at jeg er et lite surrehue hehe litt mye i topplokket i dag klem klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #22 Skrevet 14. januar 2011 Godt jeg ikke er alene i verden om å være litt distre ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå