Tøvsjura Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg venter mitt tredje barn 18.04 og er spent på hvordan fødselen kommer til å gå, om hun blir født før termin samt hvordan den lille i magen har det. Har fra før født 4 og 6 dager før termin. Meg 20.12.88 Takk for svar
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Hei. Jeg får opp at du muligens må gå bittelitt over termin denne gangen jeg. Kanskje 20. april er en fin dato ;o) Babyen har det bra i magen. Jeg tror fødselen går helt fint, uten komplikasjoner. Lykke til!
Tøvsjura Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Takk for at du tok deg tid til å se på meg :-) Utifra mine egne beregninger så har jeg i grunn termin 20.04 (eggløsning var 3 dager forsinket) så jeg vet nøyaktig når jeg ble gravid, men på ultralyd fikk jeg altså termin 18.04. Blir spennende å se :-) Godt å vite at babyen har det bra, hun er ganske livat :-) Håper du har rett og at fødselen går greit, har litt angst etter forrige fødsel fordi det gikk så himla fort på slutten, hehe. Igjen, takk for tiden din og lykkeønskningene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå