Gå til innhold

Er jeg gravid nå?:) Jeg ser tilbake:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Noen som har lyst til å prøve seg?:)

Jeg ser også tilbake, hvis det er ønskelig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg prøver jeg, men trenger en dato eller et navn eller noe mer enn nicket ditt ;)

ser du noe på meg 080377 og han her 050774.

takk!

Skrevet

Hehe,glemte jeg helt:p

Meg 280389

han 050784

Skal ta en titt på deg nå:)

Skrevet

så vittig, kjærsten din har bursdag på sammen dag som min ex/barnefar/kjærste hehe

nå ble jeg litt satt ut hehe men jeg tror du er gravid innen feb, om du er det nå er jeg litt vinglete på. får inn ei jente på deg, hun kom i tre forskjellige legg. men det kom også flere barn. så om du ikke har barn fra før så føler ejg det vil komme enn 3 stk til deg med tiden. og føler det er to kjappe jenter. litt usikker på siste, men kan også hende det blir ei jente.

har du nettopp begynt å bruke evnene dine? ser masse utvikling på deg fremover, så bruk tid på deg selv og ikke bli redd om du opplever mye merkelige ting fremover. du har masse hjelp rundt deg og det er en naturlig utvikling som skjer med deg.. vet du ikek spurte om det, men det kom så til meg i kortene ;) så stol på deg selv og slapp godt av med alt som skjer :)

er en liten stund siden ejg har spådd her inne, så ta alt med en klype salt :)

masse lykke til !!

Skrevet

Tusen akk for at du så på meg:)

Er så spennende dette, de fleste som har sett på meg nå, ser graviditet på meg nå rundt januar/februar:)

Så håper dere alle har rett:)

Jeg så litt på deg, og mars kommer opp som en ekstra fruktbar måned hos deg, så spørs om det ikke sitter en liten spire da:)

Jeg er rimelig ny i dette ja, men synes det er veldig greit å sitte her inne å prøve meg på alle som vil bli sett på:) Er ganske gøy og spennende egentlig:)

Men husk å ta dette med en klype salt også:) Vet ikke om jeg er helt treffsikker enda, selv om jeg har truffet på noen:)

Lykke til videre til deg også:)

Skrevet

hei :)

var bare inne å såg tråden din..

har ikke lagt kort eller noe, men jeg får opp ikke graviditet denne mnd, men om 1-2 mnd.. du må slappe litt mere av, kanskje du anstreger deg litt for mye.. bruk mer tid med venner, kos deg med et glass vin og bare slapp av! da kommer lille jenta som jeg så for meg hos deg :)

har du mørkt, halvlangt hår? er ca 170 høy?

fikk bare et bilde i hode mitt :P så måtte bare spør!

Skrevet

kan du foresten se på meg?

graviditet nå evt.når?

210488 :)

tusen takk :)

Skrevet

Hei tyrjente88:)

Du har nok rett i at jeg anstrenger meg for mye, men har pcos og legen sa at hvis jeg og min samboer skulle få barn, så var det lurt å få nå, for om et år kan det være for seint:/ Så klarer liksom ikke å slappe helt av:p

Men det stemmer! Jeg har mørkt brunt hår som går litt lenger ned enn skuldrene, og er 168 cm:) Stilig! Ser du noe mer?

Jeg får opp mars på deg, også ser jeg en søt liten gutt:)

Håper jeg har rett:)

Takk for at du så på meg:)

Skrevet

Ja, jeg er pcos, og legen sa det kanskje på en ganske brutal måte, men han sa det at hvis vi ønsket barn i fremtiden, burde vi begynne nå.. for det blir mer og mer vanskelig for oss etterhvert som tiden går..Derfor stresser jeg litt med hele saken..

Skrevet

Litt usikker på om du er gravid nå, men trur du er/blir det innen mars-april

Lykke til

Vil du se tilbake?

Er jeg gravid? 05.09.92

På forhånd tusen takk

Skrevet

Hei:)

Jeg får dessverre ikke opp noe graviditet nå nei, men jeg er jo fortsatt ny i dette, så ta det med en klype salt:)

Kan prøve å se mer på deg senere, hvis jeg får opp noe mer da?:)

Takk for at du så på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...