venter på ei tulle Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 prøver fortsatt d meste! iallefall hører på tips;-)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 dytter... hva er laktrisrot te? jeg drikker bringebærblad te for modningen og for å bli mer elastisk =)
de tre bukkenebruse Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 da jeg var gravid med min eldste så skulle jeg kjøpe det på helsekosten men det fikk jeg ikke lov til av hun i kassen, hun sa at det kunne gå ut over blodtrykket og anbefalte meg ikke å bruke den. hun fant da bringebærbladteen til meg i steden =) men de kan ha endret dette nå,er jo 6 år siden dette hehe =P
venter på ei tulle Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 å, det visste jeg ikke:p!! noen andre tips. ?!
de tre bukkenebruse Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 hva er det du har prøvd?=) hehe det er jo te /kapsler vet en venninde av meg prøvde å sette det i gang med lakserolje og klyster,men hun fikk bare mange kynnere og maaaange do besøk hehe... stimulering av brystvorter kommer ikke på noe mer =P
yeah:) Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 kanel, varmt omslag på brystene, sterk mat, fersk ananas. Sex er vell d kjerringrådet som det er mest hold i. Sæden har et stoff som kan få gang på ting hvis du er moden. Er det samme stoffet som er i det de bruker når du blir satt i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå