Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Får det jammen ikke til, vi...Hehe.. Må da være noe feil, for pleier ikke slite med tekniske ting ellers. :-) HVORDAN få seg en kopp kaffe? - fyll beholderen med vann - putt en kapsel oppi - trykk på knappen Og så...?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 vent til lyset slutter å blinke. så er det bare å trykke på knappen og nyte en god jopp kaffe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Så kommer det kaffe ut... Hvilken modell har du? Vi har citiz & milk, men regner med prinsippet er de sammen for alle nespressoene.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Men den blinker og blinker... Skal kapselen puttes i ETTER at lyset har sluttet å blinke? HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Vet ikke hvilken modell. Hjelper mamman min, så er ikke min maskin. :-) HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Den blinker, eller skal blinke, i bare et lite minutt eller noe før man kan trykke. Men om du er uheldig kan du ha trykket på begge to samtidig og satt den i rense-modus? Er det mulig? Da mener jeg å huske at den bare blinker...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Hm...skjønner ingenting... Kommer ikke vann heller.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Prøver det... Takk for at dere hjeper oss! :-) HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Nå kom det masse kaffe! Mye mer enn en kopp. Det er vel feil? HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 den røde knappen er on/off den grønne vil starte med å blinke, og blinker i et halvt minutt ca. dette er den tiden det tar for at dysen skal varme seg opp. når den slutter å blinke og bare lyser, kan du sette koppen under og putte i kapselen (samme når du putter i kapselen) du STARTER ved å trykke en gang, også må du kanskje STOPPE den også med den samme knappen. det må jeg på vår litt eldre modell
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Presskannekaffe er MYE bedre. Hiv ut nespressodritten og kjøp en presskanne til 80 kroner på IKEA istedet.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 hvis man holder knappen inne lenge kommer det mer kaffe, altså kan man stille den inn etter hvor mye kaffe du vil ha. neste gang du trykker da, kommer samme mengde. Du skal bare trykke i ett sekund eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå