ønsker nr 3..... Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Hvorfor blir jeg ikke gravid????? Her inne får man straks noen tanker om at noe kan være galt med meg...hvorfor blir jeg ikke gravid denne gangen,da de 2 første satt etter 1. og 2.pp ??hmmmmmm........... Blir bekymret og lurer på om det er andre i samme situasjon?? Noen trøstende ord?
Metti er håpefull Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 jeg er egentlig ikke i kategorien din i og me at jeg prøver på 1 men har 6pp og har selvfølgelig de samme tankene som deg . Begynne bli litt bekymret
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jeg prøver på mitt 5 barn og nå prøvd siden mai, jeg ble gravid nov men ente i en SA i 5 uke.. Jeg ble lett gravid før..
gravidia Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Var gravid med nr 4 i vår, men hadde en SA i uke 12, så nå har vi prøvd siden i sommer uten noen resultater. Dette er veldig frustrerende når man vet at man kan bli gravid. Ønsker deg lykke til videre med prøvingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå