Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det to dager til jeg skal hoppe videre til 2.trimester, og gleder meg til det. det er tre dager til første kontroll, og grugleder meg til det, tenk om de finner noe gærnt...?:/ men får satse på at alt er i orden. den siste uka har jeg mistet alle symptomene mine på at jeg er gravid, men så fikk jeg influensa i stedet for, så alt ble overskygget av feber og snørr. har tenkt veldig på om den lille har det bra selv om jeg er syk.

Men jeg tenker at så lenge jeg ikke har blødninger eller smerter så har den det sikkert toppers. det har begynt å bli ekkelt å gå i dongeribukse med knapp i livet, så det er vel et bra tegn.. I dag fikk vi første babyplagg i hus, mamma hadde strikket en fin lysegrønn jakke med hjerteknapper. Godt mulig vi får et nytt strikkeplagg hver måned fram til babyen er her, fra den vordende bestemor. Kosli.

Det er veldig godt å skrive ned det man tenker også kjenner jeg.. Lykke til til oss alle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) Jeg har 207 dager igjen. Syntes tiden går fort jeg.

Og du skal nok se at alt er supert!

Så koselig med strikketøy :) Tenkte jeg skulle begynne så smått med strikking jeg også. Er så koselig. Gleder meg til tiden fremover.

Masse lykke til på kontroll :)

Skrevet

Hipp hurra, jeg har også 200 dager igjen!! :) Synes tia går sååååå seint, skikkelig kjipt! Har vært inne å kikka på 3. trimester og blir helt dårlig når jeg ser at folk bare har 10 dager og sånn igjen... Dette er mitt 2 svangerskap, jeg har en gutt på 21 mnd også, så har gått igjennom dette før så er liksom ikke så spennende denne ganga. Vil egentlig bare møte prinsen eller prinsessa nå! :)

Får bare krysse fingrene og håpe at tia fremover går fort. Gleder meg ihvertfall til våren, skal bli godt å få vekk all snøen! :) (Skal forresten til UL 3.mars, så har masse å se fram til! )

Skrevet

Hei jenter!!

Her er det også 200 dager igjen, gleder meg såååå mye til å hoppe over i 2.tri på tirsdag:-)

Veldig spent på kontroll hos legen på torsdag, får svar på div. blodprøver og håper så sinnsykt mye at hun finner hjertelyden....

Har hatt få "Symtomer", bare fått større pupper og har en veldig god matlyst...sulten støtt...:-) Gått opp 2 kilo, kunne vært værre:-)

Ingen kvalme, halsbrann, svimmelhet, hodepine eller forstoppelse som alle skriver at de har..

Håper bare det ikke er noe galt og at jeg er av de heldige som har sluppet alle plagene sålangt.

Dette lille vidunderet er veldig etterlengtet, så vi tar en dag av gangen og tenker positive tanker.-)

Lykke til, håper og gleder meg til å følge dere alle inn i 2.trimester:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...