maya80 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Har hatt så utrolig smerter som er akuratt som veldig kraftige mensmerter i hele natt, og i dag har det kommet og gått litt. Men merket når jeg var på do på morran att jeg slimer noe helt utrolig og holdt på i hele dag, i sta kunne jeg tørke meg 5 ganger og det var forsatt masse sliming på papiret. Nå har jeg 3 dager igjen til terminen, noen andre som har det sånn
magica fra tryll Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Høres ut som du er på gang, og at det er slimproppen som er iferd med å gå -Men det er jo litt individuelt hvor lang tid det tar,da.....Lykke til!
mammaklar85 Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jeg vet veldig godt hvordan du har det!! Har det på samme måte.. Masse rosafarget utflod som er litt slimete, begynte natt til i går, og holder fortsatt på.. Tror det er den såkalte tegningsblødningen. Trodde ting var i gang i natt- hadde regelmessige tak i korsryggen med ca 10- 15 min mellom, i mange timer.. Men på morgenen så dabbet det av Har termin til torsdag, og begynner å bli temmelig utålmodig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå