LittleBee Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 For noen uker siden fikk jeg en positiv test, det var ingen tvil om at den var positiv. Tok en CB digital samme dag som var negativ. Tok en test dagen etter som også var negativ. Litt over en uke senere tok jeg flere tester og jeg fikk flere som fikk svake streker, de fleste etter at tiden var gått ut, men på noen av testene kom det svaak strek før tiden var gått ut. For to dager siden tok jeg en ny CB digital som også var negativ. Så nå sitter jeg her og er ganske så usikker og forvirret. Tenkte først at det kanskje var et kjemisk svangerskap/tidlig SA, men har ingen smerter eller blødninger. Jeg har lenge hatt følelsen av at mensen skulle komme og de siste dagene har jeg vært litt småkvalm. Noen som har opplevd lignende?
Kafo - julibaby12 Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Ja, 3pp hadde jeg kjemisk graviditet. Du får ikke vondt når du begynner å blø. Du får bare vanlig mens, enten når du skal eller noen dager for sent. Jeg fikk svak test 4 dager før IKM, men det ble aldri sterkere. Fikk mensen noen dager forsinket =(
LittleBee Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Takk for svar Burde ikke mensen/blødning komme like etter at man har testet negativt? For det er jo flere uker siden jeg fikk den positive (så negative) testen og har siden da gått og ventet på at mensen skal komme. Og jeg synes det er så rart at testene ble positiv, så negativ, og så svakt positiv igjen. Huff.. Blir så fortvilet. Håper jo bare at mensen skal komme slik at vi kan begynne på en ny pp..
Kafo - julibaby12 Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Uff, nei vet ikke jeg. Er så fært å gå rundt og lure. Når var det du skulle ha mensen egentlig? Har du ikke fått mensen i det hele tatt? Ta deg en tur til legen, så får du jo tatt blodprøver osv, så får du hvertfall greie på hva det er.
LittleBee Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2011 Er usikker på når IKM er fordi jeg har ganske uregelmessig syklus. Men vanligvis er ikke syklusen så lang som den har vært denne perioden. Skjønner ingenting altså.. Det går vel ikke an å få positive tester uten å være gravid? Må vel bare ta en tur til legen hvis det ikke mensen dukker opp snart..
Esperanza84 - gravid! Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Har flere ganger fått en svaaak strek, altså positiv, og så fått mensen....vet ikke hvorfor dette skjer, men prøver å ikke ta disse testene på alvor... Du får ta deg en tur til legen,slik at du får svar!! Lykke til!
LittleBee Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2011 Men dersom man får svake tester og mensen rett etterpå, så er det vel mest sannsynligvis en veldig tidlig abort/kjemisk. Veldig synd at du har opplevd det flere ganger Den første testen jeg tok var helt positiv, streken var klar og tydelig. Og i tillegg har jeg ikke fått noen form for blødning etter det. Så jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at det er et kjemisk svangerskap. Tenker at kanskje det kanskje kan være at jeg har hatt en tidlig abort, men at det ikke har kommet ut enda (MA?). Men det er vel ikke annet å gjøre enn å høre med legen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå