Luggen Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Dette er uten tvil lillemann (7.5mnd) sin favoritt. Og min Kjøttboller (små, hermetiske fra Trondhjems) 1. 2 gulrøtter (i skiver) og 4 store poteter kokes 2. Saus: Siler ut kraften fra boksen og setter den til side, 2-3 ss margarin smeltes i gryte og blandes med ca 3-4 ss mel. (som vanlig hvit saus). under omrøring tilsettes kraften litt og litt. Til den kosistens og mengde du ønsker. Når sausen har kokt tar du i kjøttbollene så de blir varme, pleier også å tilsette litt hakket persille. VIPS !! så er en sunn og GOD middag klar
2010 Mammaen Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Takk for tips og inspirasjon :-) Dette skal jeg lage neste gang! Kjøttboller er jo relativt enkelt å lage selv også, så kanskje jeg slår på stortrommen og lager de fra bunnen av. Da kan man jo også f.eks. variere med kyllingkjøttdeig :-) Har du prøvd andre grønnsaker enn gulrot som passer til?
Luggen Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Takk i like måte Her blir det kyllingkjøttboller neste gang Har ikke prøvd med noe annet nei, men vil tro at brokkoli er godt å ha i
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Dere to må bare fortsette med å legge ut oppskrifter! :-) Nå er jeg i gang også og jeg sanker til meg alle gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå