zomg!! Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg lurer på i hvilken rekkefølge man bør gjøre ting, vi har jo nylig bestemt oss for å starte på nr 1. Har slutta på p-pilla, men jeg bør vel ta noe vitaminer, gå til legen, osv. Noen som har noen råd om hvordan vi skal få til dette her?
lille +gutt Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Hei Gratulerer som prøver det første man bør gjøre er å dra på apoteket å kjøpe Folat, dette bør spises noen mnd før man blir gravid derfor er det aldri for tidlig å beggynne med det Alkohol bør også reduseres for å oppnå best mulig "effekt" Faren ved dette er jo at man blir veldig "inne" i babylaginga, dette er også påvist negativ effekt. Men er jo så vanskelig å la være å tenke Lykke til Ps lege kontaktes først ved pos test
zomg!! Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 ok, er så mye jeg ikke vet. Folat skal kjøpes i morra den dag, alkoholen er lagt på hylla for noen mnd siden. Og kostholdet er endret. Jobber hardt med å slutte å snuse. Tusen takk for svar.. Vi gleder oss veldig til hele prosessen og resultatet.
lille +gutt Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Ja det er en spennende tid Har dere prøvd lenge?
zomg!! Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2011 Vi har ikke prøvd noe veldig, men tanken har vært der. Nå starter vi ordentlig, vi føler oss komfortable med forholdet og at vi kan takle ett barn økonomisk og tidsmessig. Vi vil å gjerne ha barn som er tett i alder med søskenbarn og venners barn, så nå passer det perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå