ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 For ca 1 mnd siden oppdaget jeg en mørk flekk under huden på babyen min sitt lår. Da hadde han akkurat vært med pappaen sin på hs for den første vaksinen. Tenkte at dette nok var sprøytens innstikksted. Men ser nå at den mørke bittelille flekken under huden er der enda. Noen som har opplevd dette?
Luggen Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Ja !! Akkurat samme her... håper ikke det "er noe".... La merke til det ganske lenge etterpå, men her har vi fått vaksinen to ganger og vet ikke når arret kom
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Har nå forhørt meg med flere småbarnsmødre jeg kjenner som har barn på rundt 4 -5 mnd. Alle barna deres har det samme arret på det ene låret. Det er den ene av de to sprøytene som gir dette arret. Hun ene mammaen fikk info av helsesøster før sprøyten ble satt om at det kunne bli et lite merke der i ettertid. Da trenger ikke du bekymre deg mer heller, Luggen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå