S&S Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Hei Lurer på hva dere anbefaler? Og hvorfor? Har ikke erfaring med noen av de produktene.. Så er litt forvirret på hva jeg skal velge..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Bruker Omo vi. Har allergi selv og jenta mi reagerer fort. Men Omo har ikke noen av oss reagert på Tøymykner bruker vi ikke.
Trollmor til 2 Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Vi (jeg..!) bruker bare Neutral. Det bruker vi fordi jeg og snuppa i huset har atopisk hud og vi reagerer på andre vaskemidler. En annen grunn til at vi bruker Neutral er lukta. Jeg tåler ikke lukta av noen av de andre produktene. Ikke nå mens jeg er gravid ihvertfall =P
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Jeg bruker neutral siden den er ja nøytral. Vet ikke hva jeg skal gjøre med tøymykner, men går vel for neutral sin der også =) Jeg har så sensitiv hud å klør så lett.. Og vil ikke utsette babyen for det.
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Jeg sverger til Blenda sensitive! Hvorfor? Tja, det var nå det jeg valgte når vi fikk barn første gang, og nå blir jeg egentlig litt uvel av tøy som lukter for mye vaskemiddel/tøymykner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå