Gå til innhold

jeg håper og krysser fingrene...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok sånn CB eggløsningstest, og hadde EL på tordag, og meg og samboeren hadde sex onsdag, torsdag og fredag faktisk.. og nå håper jeg virkelig at vi har klart det.. og tror jeg skjønner nå hvorfor vi ikke har fått det til før, fordi jeg har feilberegnet eggløsningen min fordi mensen min har vært tullete de siste mnd, kroppen har lurt meg på en måte...

.... men nå tok jeg den testen.. så nå er det bare å krysse fingrene og vente 1 ukes tid....

Når kan man teste?? skal vel ha mensen mellom mandag og onsdag om halvanne uke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde El på fredag eller lørdag og jeg og samboer gjorde et forsøk på fredag. Så da er vi jo kommet omtrent like langt i prosessen:) Hadde vært gøy om vi kunne ha fulgt hverandre?

Har lest om folk som har fått positivt svar på dag 9 etter eggløsning, men dette hører vel til sjeldenheten. Jeg skal teste tre dager før IKM som for meg er 19 januar.

Man blir jo smågal av å gå å vente på testing. Lete etter symptomer og teller dager. Tida går sakte!

Skrevet

ja, det hadde vært morro.. Jeg vet jeg hadde EL på torsdag, så vi hadde sex onsdag , torsdag og fredag...

men tør ikke å håpe for masse heller, er jo veldig spes om det skal klaffe første gang man bruker en slik eggløsninstest, men samtidig så vet jeg nå hvorfor jeg ikke har blitt gravid før,fordi jeg har feiberegnet eggløsningen min..

Jeg venter nok til neste fredag med å teste, fordi mensen min har vært så tullete, at den har kommet noen dager for sein liksom...

Jeg skal egenlitg ha mensen mellom 17 og 19 januar...

Men den ventingen er noen dritt, og leiter etter symtomer som kvalmen og føler hele tiden jeg har sånn ekkel smak i munnen .... og føler jeg må på do hele tiden.. hehe.. men er nok sikkert bare psykisk siden er går å tenker på det..

lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...