mariabee Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg må si jeg gruer meg.. fortauene er fulle av snø og is, og kan ikke alltid gå midt i veien heller.. Skal til helsestasjonen og til legen neste uke og ser ikke frem til turene i det hele tatt....
stearin Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Hvor bor du? Jeg bor i Oslo og skal ut med vogna imorgen. Gruer meg allerede:( Har vært veldig mildt her og jeg mistenker det kommer til å være glatt og ekkelt..
Pumba78 Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Her nekter pluselig jenta å sove, bare hyyyler hver gang vi prøver, så da er det bare å gå og gå og gå... Ekstremt slitsomt og humpete men veeeldig god trening da!
bitthen Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er veldig glad jeg gikk for Emmaljunga City Cross. Den er en liten traktor, tar seg fram over alt, over skavler og humper. Min lille nekter også plutselig å sove, Pumba 78. Han er 7 mnd og vært så grei å legge på dagen til tross for bare 30 minutters soving. De siste dagene har han klikka i vater! Hylt og grått og sparket, har bare måtte ta han opp og roe han, legge han igjen osv. STYR altså - er det noe som går kanskje?? Litt vittig, han hyler og styrer, men skal vi gå tur sovner han etter ca 20 meters gange, hehe... Heldigvis er han (fogrløpig) grei om kvelden :
mariabee Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2011 bor i bergen, var ute med bilen ikveld og det er såpeglatt på fortauene:( så hadde litt knall og fall her ja.. heldigvis bærte mannen bilsetet.. hehe
Pumba78 Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Hvor finner man brodder da? Det trenger jeg og. Bitthen, om det er Noen trøst så gikk jeg i minst tre timer i dag, det er i det minste god trening...
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Brodder får vel kjøpt på de fleste sportsforretninger. Man kan også få satt i pigger i skoa sine (se link) http://www.loplabbet.no/pigging-av-sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå