Mia2010<3 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har født ei lita prinsesse for 7 mnd siden og nå håper vi at jeg blir gravid så snart som mulig.. Men jeg har enda ikke fått igjen mensen etter fødsel :-( Jeg håper at den kommer snart slik at jeg kan bli graivd igjen.. Noen som kjenner seg igjen?? Håper å kan følge noen i ferden på en ny graviditet:) Koselig med noen å snakke med i samme situasjon:)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har ikke vært gravid men sliter med å få mensen, den har vært borte siden 5 september 2010. sluttet med p-piller i juni og hadde 3 regelmessige sykluser før den forsvant sporløst. har time på sykehuset imorgen så er spent hva de finner ut Har hørt at det kan gå fort 1 år før man får mensen tilbake etter fødselen, er vist det de fleste bruker.
Mia2010<3 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Åh så dumt at syklusen din er ustabil.. Håper du får svar i morgen på sykehuset da:) Jeg har hørt at flere ikke har fått mensen før et år er gått, men har også hørt flere som har blitt gravide lenge før et år er gått.. Fåp bare håpe at den kommer, men om den ikke kommer før et år er gått, er det helt greit det også Lykke til på sykehuset i morgen da:)
Irene Adler Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg fødte nov 09 og fikk tilbake mensen(blødning om ikke annet...) i mai 10 da jeg slutta med fullamming og nattamming. Ustabile småblødninger frem til slutten av august, da var første vanlige mens på plass. Hatt 3 mens med uregelmessig syklus før den forsvant i midten av november. Tror grunnen er at jeg måtte øke ammingen da lille ikke tålte melk. Ammer ikke om natta, men 3-4ggr pr dag. Skal bestille time hos gyn til "full understellsbehandling", så får ta det opp da. Er ikke bekymret, men litt urolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå