vilde + 1 ? Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Det er så fantastisk og det å faktisk se at hu sparker i magen:) Gleder meg så til vi får møte prinsessa vår i april:)
Moonfreckle Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Enig, det er helt fantastisk! Kjenner ikke så mye til det enda selv og gleder meg stort til det skikkelig setter igang.
Mini84 Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Vår lille prinsesse, som også kommer i april, har vært utrolig aktiv de siste ukene. Men jeg tror uansett ikke jeg kommer til å bli vant til å se magen sprette når hun sparker. Blir like glad og satt ut hver gang! Nesten så jeg ikke skjønner at ikke hele verden stopper opp:)
vilde + 1 ? Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2011 Ja:) jeg synes vi jenter er veldig heldige som får bære frem små mirakler:) hehe.. samme her, og hver gang det synes på magen skal jeg ha samboer til å se, men da slutter hu:) hehe.. ei lita luring
SuperMoM <3 Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Ja,det er rett deilig å kjenne bevegelsene til de små i magen <3 Har kjent begge mine små i noen uker nå <3 Er 15+4 på vei Gleder meg til sambo får kjenne bevegelsene demmers også <3
vilde + 1 ? Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2011 så koselig:) også tvillinger da:)
Moonfreckle Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Når det blir slik at hele magen liksom vender på seg og du kan kjenne konturene av fotsålene mot huden....da er det helt magisk!
vilde + 1 ? Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2011 ja det er snålt:) ler hver gang jeg ser det:) er så deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå