Gå til innhold

Hva skjer?! Er så utrolig utålmodig :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til i går våknet jeg og måtte på et av mine mange nattlige dobesøk, og når jeg tørket meg var det en del rosafarget utflod på papiret.. Ved neste dobesøk var det på samme måte. Ringte føden ved 12 tiden dagen etter (lørdag), og jordmoren jeg snakket med trodde dette var tegningsblødning og et tegn på at det nærmer seg. Denne rosafargete utfloden har jeg fortsatt.

Lørdagskvelden dro vi på kino, og under filmen fikk jeg noen tak i korsryggen med ca 30 min mellomrom. Dette gav seg litt, og utover kvelden fikk jeg flere tak, men ikke regelmessige. Vi la oss ved 01 tiden, og da fikk jeg igjen slike tak nederst i korsryggen. Det var vonde, men likevel helt overkommelige. Nå kom de med 10- 15 min mellomrom.. Slik var det så og si gjennom hele natten, frem til klokken 8 cirka. Nå tenkte jeg at ting endelig var på gang og følte meg ganske rolig og klar for det jeg trodde jeg hadde i vente.. Tok en paracet bare for å sjekke om den tok smertene (siden paracet ikke hjelper dersom det er rier), men jeg fikk fortsatt 3- 4 tak, men så begynte det å dabbe av.. :( Sovnet, ved 9 tiden, og sov til 11.. Og da var takene helt borte! Skikkelig skuffet nå!!! Hva kan de takene i ryggen ha vært?? Siden de i tillegg var såpass regelmessige? Merker litt småvondt i ryggen, så sitter med varm rispose i korsryggen, og tenkte jeg skulle ta meg et varmt bad senere, men håper så inderlig ting kommer i gang snart!! Vil treffe den lille jenta vår!! <3

Noen som har hatt liknende erfaringer?? Er forresten 39 + 5..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm jeg hadde som du regelmessige tak med ca 10 min mellom rom i flere timer, men så dabbet de av. etter ca 7 timer så begynte d med skikkelige rier. Det du beskriver som utflod med blod er nok slimproppen eller tegningsblødning. Jeg fikk slim med bittelitt blod som var slimproppen før disse takene begynte.

Det er sikkert modningsrier og noe er sikkert på gang:) Du har jo uansett ikke lenge igjen så prøv å slappe av, sove osv slik at du er klar til fødselen:)

Skrevet

Takk for svar jente09 + baby 11 :) Håper du har rett og at ting er på gang!! :) Har fortsatt tak i korsryggen, noe vondere, men ikke regelmessig.. Håper det skjer noe snart!! :)

Skrevet

Krysser fingre å tær for deg mammaklar85 :)))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...