Gå til innhold

Blir så frustrert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her, VONDT i puppa, sliten ikroppen, spesielt i bena og opp i lysken. Stikking nederst i magen,og en følelse av at jeg måå jo være gravid.. på torsdag som kommer er det 4 uker siden vi var på sykehuset og fikk utskrapning etter en MA i 14. uke. Alle graviditetssymptomer har vært borte en god stund før vi fikk beskjed om at fosteret var dødt. Tok negativ graviditetstest en uke etter utskrapningen. Tester med billigtesters strimler nå, og får opp en svaaaaak strek, nesten så jeg kanskje burde tolke de som negative, men for meg så virker det virkelig som at kroppen min forteller meg at noe skjer! Uff, blir så frustrert, jeg tester og tester, nesten hver gang jeg må tisse, men streken blir ikke sterkere. Jeg vet ikke om jeg har hatt EL, eller hvilken dag det eventuelt har vært, og vet derfor ikke hvordan jeg skal regne, når jeg burde få positiv test hvis jeg er gravid nå.. Er vel litt tidlig? Noen som forresten vet hvordan man regner etter siste mens sånn rett etter en utskrapning? Første blødningsdag når vi fant ut at det var dødt? Første blødningsdag etter utskrapningen? Jeg blir gaaaal av å tenke på dette.. Magefølelsen min sier jo at det må være en graviditet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det så og si AKKURAT likt som deg!! Hadde en SA for fire uker siden , var bare i uke 6, jeg blödde uken etter. Har fått målt hcg og hatt flere UL så alt var ute. Jeg har testet med billigstrimler hver dag! opp til flere ganger om dagen.Og et par ganger har jeg fått så og si neg, andre dager har den värt postiv ...men den har liksom aldri blitt ordentlig negativ etter SA. Dermed har jeg ikke kunnet teste med EL tester heller. Pga el slim tror jeg at jeg hadde el forrige uke, ons / tors. Nå på tirsdag hadde jeg en liten dråpe frisk blod som ligner på festeblödnign jeg har hatt i mine tidl graviditeter. Nå sitter jeg her , og föler meg uggen, luktesans ute av kontroll og igår var jeg helt sikker på at jeg var gravid, da jeg tok min daglige morgen test idag, var den svak! veldig svak! ah, jeg venter som deg på at den skal bli sterkere! ikke svakere. Egentlig vet jeg jo ikke når jeg ´har IKM heller. FRUSTRERENDE!! Men jeg tenker jo at IKM er i slutten av uke som kommer og at det er for tidlig å få sterkere test.

Jeg skjönner deg kjempegodt at du blir frustrert! Sånn sett kan det sikkert väre lurt å vente en syklus, tenker på det nå, da vet man jo når man har EL og IKM. Men er man utålmodig så er man utålmodig!

Jeg har lest at etter en SA/ MA kommer EL först. Dvs at du ikke kan regne blödningsdager som 1. mens dag. Först kommer EL så går det 14 dager. Når du har hatt EL er umulig å si , dermed er det umulig å si når IKM er. Men 4-6 uker etter utskrapning tror jeg man kan regne mens, dvs at EL kan komme 2-4 uker etter utskrapning / SA. Samtidi ger det sikkert normalt at det tar lenger tid. For meg TROR jeg at det tok 3 uker etter SA at jeg fikk EL. Men samtidig, har hatt positive tester hele veien, selv om jeg ikke hadde höyere hcg enn 300...

som deg: BLIR FRUSTRERT!

Skrevet

Uff, dette kan umulig være sunt.. er jo blitt helt besatt av dette her! tester og tester.. samboeren min bare rister på hodet og tror vel egentlig ikke noe på det nå.. Jeg har hatt veldig uregelmessig mens tidligere, så jeg er veldig redd for at mensen ikke skal komme, og jeg heller ikke er gravid..

men tester du med strimler fra billigtest? tror kanskje jeg må kjøpe meg en cb, da er det litt tydeligere, klart ja eller nei.. men får vel vente til slutten av uken:)

Krysser fingrene for oss begge :) Selv om, hvis jeg skulle være gravid nå, så er det med litt blandede følelser.. livredd for at det skal skje igjen.. men ønsker virkelig å bli gravid uansett.. leser jo om folk som har hatt mange sa og ma, og fortsatt er positive så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...