<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Må tydeligvis ha en veldig aktiv krabat i magen.... Syntes han romsterer og sparker hele tiden:) lurer på når han sover!!! Er det flere med veldig aktiv baby i magen?
Pida2011 Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Det er mye liv i magen her. det har det vært siden uke 20. nå er jeg i uke 37+3 og er helt øm...men det er bedre med liv enn å beskymre seg over lite liv.
april2011mamma Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 jepp her er det full rulle!! og da mener jeg full rulle..heheh er i uke 26+4 nå--- det sies at frem til ca uke 28-29 er de i sin mest aktive måned! så har et par uker igjen med ivrige, harde spark får bare nyte at det er mye aktivitet, da slipper vi å bekymre oss over at noe er galt ihvertfall men nå er jeg så øm på innsiden av magen så sliter med å ligge, siden hun sparker ekstra mye når jeg ligger på siden, og jeg kan bare ligge på sidene, for ryggen eller magen kan jeg ikke ligge på
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 Ja jeg er 26+1.. godt er det jo å kjenne masse liv, heller det enn å ikke kjenne! Men jeg har nesten vært bekymret for at jeg drikker for mye saft med sukker eller noe hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå