Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det var lenge siden du har vært her inne ja... :)

Jeg svarer deg på en egen tråd jeg.. hehe..

Jeg føler at du kommer til og starte på økonomiske studier ja. Du kommer til og syntes det første året er ganske tøfft. Men du må bare komme deg igjenom det. Jeg føler også at det kommer en liten gutt før du er ferdig med studiene. Dere tenker og vente, men er slurvete- og demed BOM.. haha...

Trur uansett hvor trangt det blir så klarer dere det.

Go for It...

Kunne du sett på meg? Er jeg gravid? Eller blir det snart? Har prøvd lenge nå.. Men er opptimistisk som alltid... Blir min tur snart. Går på hormoner og til akupunktur, og håper dette hjelper... Men har alltid lurt på om jeg får flere enn en om gangen.. Så hva trur du? Blir det ein eller to? han eller ho?

Kan jo også spørre om hva du trur om studier til høsten? Vurderer og hoppe på mastergrad i spesped. Men har en samboer som ikke er helt keen.. Hva trur du?

280384

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Så koselig! Tusen takk for titten! Jeg lurer på om du er sikker på at det blir en gutt? Du var nemlig veldig sikker på at neste ble ei prinsesse sist du spådde meg :o) Ikke at det egentlig har noen stor betydning altså :o)

Over til deg da... godt du fortsatt er optimist! Livet blir så mye enklere når man velger å se positivt på det. Krysser alt for at det blir din tur nå snart Monca! Det fortjener du virkelig!

Jeg får faktisk opp graviditet på deg allerede i februar/mars. En gutt :o)

Når det kommer til studiene, så får jeg en god følelse rundt spes.ped.master. Du kommer til å klare deg veldig godt, og samboeren din kommer til å bli mer positiv etterhvert.

Det er veldig lenge siden jeg har spådd, Monca... så du får ta det med en klype salt!

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...