Gå til innhold

Blir veldig glad om noen kan se på meg... kan se litt tilbake og.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om jeg skal begynne på økonomi/administrasjon-bachelor til høsten. Kommer det til å gå bra? Klarer jeg å jobbe ved siden? Har liksom så optimistiske tanker rundt det, men orker ikke sette i gang om det ikke er riktig studie for meg. Har nettopp avsluttet et sykepleiestudie, siden det ikke var noe for meg allikevel. Hadde gode karakterer, og gjorde det bra, men det var ikke helt min greie. Så orker ikke en gjentakelse av det. Føler at tiden løper litt fra meg, siden vi ønsker et barn til og sånn og.

SÅ...

Burde jeg gå for bacheloren, eller bør jeg bare ta et år med kontormedarbeider eller juridisk kontormedarbeider e.l.?

Hvordan blir økonomien under studiene?

Når blir jeg gravid igjen? Er så babysyk, men føler at jeg bør ventet til endte studier, iallefall om ikke økonomien blir så god.

Og hva slags kjønn? Og blir det sistemann?

Blir veldig glad for svar på det dere eventuelt får frem :o)

Jeg er født 041082

Han er født 201277

Tusen takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

tror du gaar for bachleor :) det er rett vei for deg, og faarogsaa en følelse av at det blir litt vanskelig økonomisk.. men at dere faar uventet økonomisk hjelp....

neste barn blir en gutt tror jeg.. og han blir laget i slutten av 2013 ... og ja, det blir sistemann!

faar enfølelse av at det blir tøfft, men at det er rett vei... du skal liksom laere noe denne veien... hvis du skjønner!!

vil du se paa meg=

lurer paa om du ser naar mensen kommer... skal i gnag med ivf... saa venter veldig!

naar gravid, antall og kjøønn :) takk!

031183

Skrevet

hei

vil kun vite naar mensen kommer jeg... resten faar vaere uvisst :)

Skrevet

Heisann :o)

Tusen takk for titten!

det er lenge siden jeg har spådd nå, så du får ta det med en klype salt. Jeg får opp at mensen burde ha kommet innen utgangen av februar...

Ønsker deg masse lykke til, og at spira sitter snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...