Gå til innhold

Dere som har prøvd ulike kjerringråd for å bli gravid - fikk dere jente eller gutt?

JSF

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om f.eks. Bidronninggelé og Wild yam øker sjansen for gutt? Så noen som haddde hørt noe om det og som spurte i en tidligere tråd her. Alle (4-5) som svarte sa de hadde fått gutt etter å prøvd disse kosttilskuddene.

Hva med grapefruktjus og hostesaft? Kan det også øke sjansen for et bestemt kjønn?

Jeg blir rett og slett glad for om alle som har prøvd ulike kjerringråd for å bli gravid kan si om de fikk jente eller gutt.

Jeg har selv to gutter og vil veldig gjerne ha jente neste gang - men blir SELVSAGT veldig glad uansett!

Fortsetter under...

Hei JSF:)

Jeg hiver meg på denne tråden jeg:) Jeg vil også gjerne høre litt om de som har "prøvd" på et bestemt kjønn faktisk har fått det:)

Dette er bare for morro skyld;) Vi blir såklart like glad UANSETT hva det skulle bli:) Dette er bare for morro skyld, det er jo gøy å prøve:)

Hei.

Aner ikke om bidrg. eller Wy øker sjansen for gutt. Men jeg tok Wy. Drakk mye grapefruktjuice (synes det er godt ;)) og tok noe hostesaft.

Vi prøvde på gutt, men det jeg tror gjorde utslaget (de sier vi får gutt på ul og 3d) var at vi hadde sex på slutten av / siste dag av eggløsning. Utløsning langt inne i skjeden (bakfra). Hadde kartlagt mens perioder og når eggløsning var,- jeg hadde ca 19 dgr fra første mensdag. De andre gangene har vi hatt sex fra uteblitt mens. Stemmer jo overens med at jentecellene er mer hardføre og kan overleve lenger.... Har to jenter fra før, og må si at vi var/ er veldig forberedt på ei jente til. Gjenstår snart å se,- 14 dager til termin.....

Hiver meg også med her, har lest det samme og er nyskjerrig..

Tok selv Bidronninggele fra første dag i mens og til ca EL, satt på første forsøk den ;-) Kan jo selvsagt være tilfeldig.. Har 2 gutter og ville vert ekstra stas med en jente, men blir like glad for en liten prins til, viktigst selvsagt at den lille er frisk..! Men som sagt nyskjerrig om jeg har påvirket noe.. Håper på mange innlegg, generelt om kjerringråd har virket inn på kjønn..

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Har et søskenabarn som har fått tre jenter. De gjorde det bakfra, på alle tre. Så de er sikre på at det var derfor det ble jenter. Men dere tror bakfra gir gutt? Jeg tror ikke på noe av dette her, men veldig morsomt å lese. Jeg tror det er HELT tilfeldig hva kjønnet blir :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...