Mamma til snart 3 <3 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Har en sønn på 7 mnd som pluttselig har begynt å skulle ha pupp flere ganger om natta. Før fikk han pupp mellom 05-06, noe jeg synes var helt greit. Men så fikk han omgangsyken på nyttårsaften og fikk da selvfølgelig mye pupp, både på natt og dag siden han kasta opp og ikke fikk i seg annen mat! Så fikk han pupp om natta i noen dager siden det tok noen dager før matlysten ble på topp igjen. Men nå, spiser han som han gjorde før om dagen, 4 måltider med fast føde i tilegg til pupp. Han legger seg kl 19 og han kan våkne alt mellom 24 og 02 for å ville ha mat. Roer seg ikke, og blir mer og mer sur! Til slutt skriker han noe besett men slutter ganske raskt han får komme opp. Og når han til slutt har fått pupp sovner han med en gang han blir langt i senga igjen! Han spiser mye når han får pupp, så det virker jo på en måte som at han er sulten å da. Nå kjenner jeg at jeg er lei, siden jeg vet at han ikke trenger mat før i 5 tia iallefall!! Helst ville jeg jo at han skulle sovet til morgenen men! Hvordan gjorde dere det? Hvor lang tid tok det? Tusen takk for svar!
Bustehue Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Jeg opplevde det samme. Plutselig begynte han å kreve pupp flere ganger om natten. Vi lot han gråte til han sovnet igjen. Gikk inn til han med jevne mlmrom og ga vann. Gikk tre netter før han bare såvidt våknet litt og sovnet igjen. :-) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå