apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jenta mi, barn nr 3. er 3 mnd og str 68. altså endel større enn sine 2 søsken var på denne tiden for de brukte setet mye lengre. hennes søster var str 74 når hun var 10 mnd. Synes allerede at Izi sleepen blir for trang, er sånn at jeg gruer meg til å sette henne i den. har da på seg tynn kjøredress m body og strømpebukse under. noe mer klær blir det ikke plass til så må dytte godt med tepper rundt. Nopen som har tips om noen andre seter som er like trygge som izi og som det er mer plass i? ALT for tidlig å sette henne i en Besafe combo selfølgelig. selv om det faktisk er lovlig. hodet vil jo da falle frem og så små skal jo ikke sitte såpass oppreist... hmmm ja man blir aldri utlært, barn nr 3 på 3,5 år men mye jeg lurer på likevel- håper noen vet om noe annet sete
Eurecaღmed spireღ Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Vi har britax, syns det også er trangt og har vel samme problematikk som deg. Jeg har tenkt at det er vel slik fordi det skal være trygt for henne, at dem må være litt trang. Tror ikke det hjelper å bytte til annet merke, tror dem er trange i minste str... Til elste mann hadde vi graco, der opplevde vi at selen ble for liten ved 7 mnd...
Ingmar83 Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 hei. vi har acta graco duologic og er veldig fornøyd med det. hadde ikke dette da han vår så liten, men til nest skal vi ha det fra starten av(blir duologic 2 da dette er nyeste utgave). det er med spebarnsinnlegg, du kan velge tre forskjellige sittestillinger etterhvert som barnet blir større.kan festes med isofix eller belte og er veldig lett å flytte på. anbefaler deg å titte på dette.
Karma! Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har stor baby på 11mnd og passer kjempe bra oppi, kjøpte dette setet for jeg vet jeg får store barn. Går ann å heise på selene og hodeputen..
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2011 Takk for svar. ente opp med acta graco duologic 2. Kjempe fornøyd! Nå har hun god plass men sitter alikevel trygt og ordentlig.
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2011 hvem sete har du mamma til 2? mine 2 første brukte izi men denne gang gikk ikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå