AnonymeAnine Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er i uke 19 og utfloden min er plutselig gul. Den lukter ikke men jeg er sår nedentil. Klødde bare litt med en gang jeg oppdaget det og tok på Canesten, som hjalp. Det er da ikke sopp, for da hadde det vært hvit og klumpete utflod??? Noen som har erfaring her?
Minera Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har noe enormt mye mer utflod enn vanlig, nesten jeg føler jeg tisser på meg noen ganger.. og den siste uken har jeg begynt å klø veldig mye, og er helt rød.. Er så sykt irriterende..
AnonymeAnine Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Kanskje sårheten og kløen rett og slett bare er pga økende utflod. Får håpe det, for det føles ikke som sopp og hadde det vært noe annet hadde det jo luktet vondt.
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Sopp kommer jo av en ubalanse i bakteriene der nede, og det er veldig vanlig å få sopp når man er gravid. Skader ikke å lindre kløen med Canesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå