Emma +??? Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 mener å huske at det var noe der. Er det greit? var kanskje bare hvis man har blødninger man ikke skal gå?? Jenta mi på 2 syns det begynner å bli lenge siden vi var der sist;)
lille frø, mor til to Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Du kan svømme frem til vannet går. Jeg trente svømming frem til uke 41. Etter rådføring med helsestasjon. Så lenge mormunnen er lukker er det trygt. Svømming er noe av det beste man gjør som gravid.
MinAndreSkatt Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 men er det ikke i rundt uke 9 ca livmormunnen lukker seg? dette må man nesten sjekke først. i og med at det er mye bakterier, klor osv i et bassseng, og du vil ikke gi de til babyen din.
Emma +??? Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 Ja det var noe sånt jeg også har hørt. Veit at det er helt topp å svømme seinere i sv skapet men det var dette med 1 tri jeg lurte på. Har hatt en sa og mistet en tvilling i dette sv skapet så har ikke lyst å ta noen sjangser. Noen andre som veit?
mam85 Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Hei... Dette var ikke jeg klar over....? Er ikke så langt på vei , i uke 6 nå. :s Var i basengt i går... Så håper ikke at det har så mye å si....?
Up2me Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Dette lurer jeg også på! Det er jo så deilig å svømme da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå