Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå slik at jeg nesten ikke klarer å få på meg sokkene. Og skoene er kjempevanskelige og vondt...og etter at jeg har ligget på sofaen, kommer jeg meg ikke opp uten hjelp.

Hvordan er deres?

Er bare 26 uker påvei nå og føler ikke at den blir noe bedre. Føler at jeg trenger krykker å støtte meg til av og til, for det er jo ikke alltid sambo er her for å støtte meg opp av senga og sofaen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formulerte visst overtittelen litt feil:

Hvor ille skal en bekkenløsning være for at man kan ta i bruk krykker??

Jeg sliter.

Skrevet

Jeg har slitt med bekkenløsning fra jeg var 12 uker på vei er nå i min 21 uke! Og har fått beskjed hos fysioterapeuten min at jeg bare må ta i bruk krykker når jeg selv føler for det!

Hvis belastningen bli for mye nå, så kan det hende at vi kan slite i ettertid av fødselen..å må gå med krykker da.

Så du må egentli bare høre etter kroppens egne signaler, og slik som det høre ut på deg så ville jeg anbefale deg å begynne med krykker!

God bedring, og håper at du finner ut av hva som er best for deg =)

Skrevet

Takk for svar. Ja jeg tror nesten jeg bør begynne. Har lest at man ikke må ty til krykker for raskt, hvorfor ikke? Jeg føler det blir verre uten jeg...

Skrevet

Det har ikke jeg hørt noe om.

Du kan snakke me lege/jordmor eller fysioterapeut, så får du høre fra dem hva de mener! Han jeg går hos har ikke sagt noe om det, men han var også redd for at jeg måtte gå på krykker når lille kommer! For det kom til å bli tungt.

Men uansett så er det vel ikke alt for dumt å begynne i det små?!

Bare for å avlaste bekkene litt!

Skrevet

Sliter mye likt selv, er i uke 25. Vet ikke om det er bekkenløsning jeg har men jeg skal ringe legen min i morgen og høre. Er vel snakk om fysio da vel. Det bør vel du gjøre også???

Skrevet

ja har vært hos legen flere ganger, vært hos manuell terapaut, men han mener at det ikke er noe man kan gjøre. Har bekkenløsning på framre side av bekkenet, så kjenner det på framsida, samt lysken, mellom bena og under og på rumpa. forferdelig!

Tror jeg skal hente meg et par krykker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...