Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg tror jeg har en MA ( er nå ca i uke 7) fordi jeg har blødd litt de siste 5 dagene, og har gradvis mistet gravisymptomene mine. Høres det kjent ut for dere andre MA'ere? Hvordan har dere andre opplevd MA? Dvs hva kan jeg forvente meg framover? Jeg befinner meg i et afrikansk land og har ikke lyst å teste legekunnskapene her nede. Vi drar til Norge igjen om kun ei uke og satser på en legetime der.Håper det er godt nok, og at ikke noe mer skjer her nede.
me5 Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 go morgen..... så kjedelig med blødninger...... jeg hadde en ma i uke 12+5 men jeg hadde ingen blødninger..... men det hadde vært dødt i ca 2 uker..... men om dette er en ma eller en sa vil det vel komme mer blødninger...... men det kan jo også bare være at du har en blødning som er helt ufarlig... mangen har jo blødninger når en skulle hatt mens ... Men skulle dette være en MA og at det kreves utskraping betyr det ingen ting om du venter jeg ventet 14 dager pga de trodde alt var komt..... noe det ikke hadde....;-( men de sa til meg at skulle jeg bli influensa sjuk med høy feber damåtte jeg ta kontakt for da var det muligens en innfeksjon.... men fraom. at fosteret/embroyet døde gikk det jo over en mnd til jeg hadde noen utskraping..... du får kose deg så godt du kan på ferie eller hva du er på ;-)
gulda Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jeg hadde småblødninger, men symptomene var like sterke til utskrapningen var over. Men når det gjelder blødninger, så ble jeg kjapt gravid igjen, men har hatt masse blødninger denne gangen også. Men nå har det gått bra, så blødningene hadde antageligvis ikke noe med MA'en å gjøre.. Krysser fingrene for at alt er bra med din lille i magen!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå