pregnant87 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Klokka ca 24 natt til fredag var eg på do og når eg var ferdig og gikk ut i gangen blei eg plutselig klissvåt , rant nedover beina òg. Så da ringte eg døgntlf til jordmor og ho sa eg måtte komme ned til helsesenteret , klokka var da ett på natten. Ho kjente på meg og hørte på hjertelyden, så sa ho at eg måtte inn til nærmeste sjukehus med fødeavdeling fordi det var mistanke om for tidlig vannavgang (at vannet hadde gått) og visst det stemte kom eg til å bli innlagt. Så da blei det med taxi til i 1 time. Så var det to timer der inne med undersøkelser. Først en sparketest , så en gynekologisk undersøkelse og tilslutt en ultralyd. Og alt viste seg heldigvis å vere ok. Så eg fikk reise heim igjen. Taxi heim igjen så var heime halv sju om morningen. En slitsom natt Men lykkelig over at alt var ok <3
3gutter_og_1jente Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Det hørtes ut som en slitsom natt ja..Men så bra at alt stod bra til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå