Tira Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Sorry! Kommer litt klaging på slutten her! Er i uke 31 med min første. Har reagert det siste døgnet på at truse, strømpebukse og bukse plutselig har hatt noen våte flekker uten at jeg igrunn har registrert "skvetting" for å si det sånn (pleier nemlig å slite med å holde meg skikkelig dersom jeg får hosteanfall eller nyser e.l). I stad derimot skulle jeg sette meg på huk for å plukke opp en genser og da kjente jeg at trusa rett og slett ble våt selv om jeg ikke måtte på do. Gugga som kommer (unnskyld detaljene her) er helt gjennomsiktig og veldig tyntflytende. Passerer lett igjennom stoffet i klærne for å si det sånn. Jeg føler meg skikkelig dum som blir bekymret bare fordi det er noen fuktige flekker jeg ikke vet hva er og jeg har så lite lyst til å ringe føden for å spørre. Det er vel liten sjans for at det er fostervannslekkasje så tidlig i svangerskapet? Kanskje jeg har fått urinveisinfeksjon eller noe. Da merker jeg nok det i løpet av ett par dager. Tror jeg bare skal gå å legge meg jeg. Orker jeg ikke mer stress og tull! Har vært noen skikkelig harde dager nå og jeg er helt utslitt både fysisk og psykisk. Tira
3gutter_og_1jente Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Hei. Har ingen erfaring med dette. Men syns du burde ringe føden og få dratt å tatt en sjekk. For hvis det er fostervann du lekker så er det jo også en viss fare for infeksjon. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til
ambumamma Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 ENig med en overraskelse i magen. MEst sannsynlig er det jo bare tynn utflod, men det kan også være at du lekker fostervann. Ta en tlf til føden du og la en fagkyndig å gjøre om du bør sjekke det ut
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Oi sånn har jeg det også, jeg har ikke tenkt dette kunne være forstervann jeg da.. tenkte det bare er tynn utflod jeg :/
blå og rosa+lillebror Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Henger meg på og sier ring føden kan ikke tenke meg at utflod skal kunne trenge gjennom klær og det som er. Det kan ikke være at du svetter? Jeg plages litt med dette for tida, får svettetokter som gjør at jeg må bytte truse, ekkelt, men sånn er det. Er i uke 32. Kan nevne at en venninne av meg lak fostervann fra uke 33, men legene trodde ikke på at det var fostervann (!!!!), så ungen var i litt dårlig form da han ble født, etter en uke med lekkasje. Alt gikk fint da. Jeg ville fått det sjekket
Lillespiren<3 Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Jeg lekker også syltynn utflod gjennom trusa og pysjbuksa innimellom. ikke noe farlig. hjelper med et truseinnlegg. Men som de andre sier, sjekk om du er bekymret, så kan fagkyndige berolige deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå