ønsker * magetroll <3 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Skal jeg gå utifra 24-48 timer etter el slim eller etter pos el test. Hadde el slim 25 des, og pos el test 27 og 28.. Når hadde jeg el?? Blir helt gal:-P
nåblirjegmams Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er ganske sikker på at du skal gå ut i fra 24-48 timer etter positiv eggløsningstest. Eggløsningsslimet kan komme flere dager før eggløsningen, også før eggløsningstesten slår positivt ut. Jeg har alltid eggløsningsslim et par dager før eggløsningstesten blir positiv. Tror det er vanlig å regne at siste dag med eggløsningsslim er selve el-dagen. Vil tro at det er sannsynlig at du har hatt eggløsning 28. eller 29. Har du vært prøver lenger? Vi er inne i 10.pp og begynner å bli rimelig godt kjent med alt som har med eggløsningstester og eggløsningsslim og gjøre
ønsker * magetroll <3 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Har vært her inne siden august, men hadde 3 mnd, men rare blødninger ca annenhver uke i 4 mnd etter utskraping:/ bomma i nov, så dette er vell den 2 pp med sjiikkelig syklus. Spørs om mens kommer som den skal da. Så venter i spenning :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå