Gå til innhold

Unge prøvere - bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen unge prøvere som har lyst å bli bedre kjent?:)

Er 19 år:) har samboer på 21 år, har våre ilag litt over 1 år:) og skal snart prøve på vår første:) bur i leilighet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) jeg er 20 og prøver på nr 2;) har ei lita ei på 2 år og bor sammen med samboeren som er 28 år:)

Skrevet

Så kjekt! :) har du prøvd lenge?

Skrevet

Ung og ung, føler meg ikkje spesielt ung i grunn. Er 21år, og er i startgropa på prøving på nr.2 (grunn til at det tek tid er fordi min kjære bur vekke pga studiar). Vi fikk ein liten gut då eg var 19. Forhåpentlegivs er det eit lite bøllefrø i magen innan april. Håååpar sånn på det! For storebror begynner å bli vel stor...;)

Skrevet

21 år og vært sammen med sambo i 2 år :-) Vi bor i en leilighet, men vuderer å kjøpe hus når vi får barn. Vi har prøvd i 1 år og 9 mnd, så ting tar tid! Ingen barn fra før av, men håper det snart sitter!

Skrevet

Hehe:) Men er vell forståelse over for koffer er liten tid, men kommer nok en liten en skal du sjå:)

Skrevet

Det var en liten stund, att tar ting kan ha mange grunner for, men sikkert ingenting:) når eg skal prøve sikkelig skal prøve uten EL tester først tenkte eg:) visst ikkje blir så stressa og vil ha posetiv test med en gang:p og slik er det som regel ikkje:p

Skrevet

Er 19 år jeg og :) Samboeren min er 24. Bor i egen leilighet sammen, driver og ser etter større leilighet, men har akkurat sagt opp jobben, så er litt på vent helt frem til jeg får meg noe nytt.

Skrevet

ÅÅ :) Vi skal snart sjå etter leilighet vi også, blir muligens til sommeren visst ikkje før:)

Skrevet

Er jente 21 år , 90-mod. samboer snart 30 år, prøvere siden okt. 2010. Fortsatt ikke klaff etter 3 pp.

Skrevet

Er snart 24 år, samboern er 31 år, og vi har vært sammen og bodd sammen 1 år. Prøvd siden mai -10.

Skrevet

Er 18 og prøver på min første, det blir min samboers andre :) Han har ei datter på 3 år som han har fullt ansvar for, så det blir spennende. Tror kanskje jeg er gravid, skal ta test i morgen, håpe håpe :)

Skrevet

Går jeg også under unge prøvere eller.... Jeg er i såfall 24( blir 25 år i april) jeg er gift med min 38 år gamle mann.. vi prøver på vårt fjerde tilsammen:)

Skrevet

Hei Jente.18 :) så spennende da:) krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Vil sei alle som unge prøver alder til 25 år:)

Skrevet

Er 21 år, blir 22 i sommer! Sambo er 24. Har vært sammen i 5,5 år, skal gifte oss i Mai :) Har vært prøvere i ca 4 år. Startet utredningen for 1,5 år siden. Så vi er vel Slitne Unge prøvere.. ;)

Har pcos!

Hvordan er det med dere? Er dere "bare" prøvere? Eller noen som sliter også?

Skrevet

Fikk negativt svar på testen i dag men jeg tok testen ca en uke for tidlig så jeg har fremdeles håp, var bare litt for ivrig :)

Skrevet

Det har du nok:) får berre håpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...