12Januarspire Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har satt opp en "diettliste" som jeg skal holde meg til mens vi prøver og under graviditeten, hva synes dere om den? Bør jeg ta vekk el tilsette noe? Blir takknemlig for råd å hjelp MANDAG Frokost 1 skive grovbrød med skinke pyntet med tomat & agurk 1 glass melk 1\2 banan vent 15 min ta pulsatilla 5 kuler Lunsj 2. Knekkebrød med/halvfet gulost og agurk,. 1 glass appelsinjuice vent 15 min ta 10 dråper berberis fructus comp i et glass vann Middag Salat med kyllingbiter Vann Kveldsmat: Frukt 10 dråper Berberius i et glass vann før sengetid Pulsatilla 5 kuler Tirsdag Frokost Brødskiver med mager leverpostei / lettsyltetøy melk Pulsatilla 5 kuler Lunsj Rundstykker med kokt skinke og agurk / og tomat, . appelsinjuice 10 dråper babyklister Middag Fisk i karrisaus med grønnsaker og poteter vann Kveldsmat Knekkebrød med leverpostei og agurk,melk 10 dråper babyklister Onsdag Frokost Brød med kalverull melk Pære Pulsatilla Lunsj Brødskiver med halvfet brunost / mager leverpostei og agurk Melk babyklister Middag Grønnsaksuppe Kveldsmat Knekkebrød med leverpostei og agurk,melk, eple Pulsatilla Torsdag Brød med makrell i tomat /med agurk,melk. Pulsatilla Lunsj Rundstykke med skinke og agurk / syltetøy, Appelsinjuice Babyklister Middag Fisk i løk- og paprikasaus med poteter eller ris, fruktsalat. Kveldsmat Knekkebrød med leverpostei og agurk, melk Pulsatilla Fredag Frokost: Rundstykker med kokt skinke og agurk / epleskiver med sukker og kanel, appelsinjuice. Pulsatilla Lunsj Rundstykker med halvfet gulost / kokt skinke, agurk og tomat, appelsinjuice Middag Paella, salat, loff Babyklister Kveldsmat Knekkebrød med leverpostei og agurk,melk Pulsatilla Lørdag Frokost Grovbrød med italiens salat el / brunost, appelsinjuice Pulsatilla Lunsj Knekkebrød med leverpostei og agurk / makrellfilet og agurk,melk. Middag Rømmegrøt med sukker, kanel og smørøye, rød saft. babyklister Kveldsmat Pizza 1 glass brus (ikke cola) pulsatilla Søndag Frokost Frokostblanding med litt sukker Pulsatilla Lunsj Knekkebrød med makrellfilet i tomat og agurk / halvfet brunost, appelsinjuice. Middag Chili con Carne, lyst brød, salat babyklister Kveldsmat Knekkebrød med leverpostei og agurk, appelsinjuice pulsatilla Evt Frukt el vann hvis sulten mellom måltidene. Husk folsyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå