Gå til innhold

jeg har hatt sex med begge jeg....:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har hatt sex med brødre?

Jeg hadde et "forhold" med ene broren i 2-3 år og nå har jeg og han andre broren barn sammen og er samboere(vært i 6 år da..) ;)

Tenker enda når jeg møter han første broren "åj du ja..hoho;) "Klarer ikke å IKKE tenke noe...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så dårlig utvalg på menn er det ikke her jeg bor at man må knulle seg gjennom alle i de familiene som finns.

Skrevet

Det ville for meg vært en grunn til ikke å velge broren.

Skrevet

Hehe, ja det var jo.. Spesielt ;) Hvem er best i senga da? Hihi.

Skrevet

Jeg har bare nesten hatt sex med brødre.. Hatt sex med en og "bare rota" med han andre. Med 5-6 års mellomrom.

og ja. lite utvalg der jeg vokste opp;)

Skrevet

Nei,må si meg enig med 23:28. Veldig glad jeg bor på et sted hvor det er såpass utvalg at man slipper det.

For meg blir det faktisk litt småkvalmt, litt for spesielt altså. Er da flere fisker der ute vel? Vel, i alle fall er det det her.

Skrevet

eg las høgt den fyrste linja til mannen min

"flere som har hatt sex med brødre?" og han spør i panikk : "sine egne?"

Offda.. begynne å bli seint ja.. :D

Skrevet

Jeg har en kompis som har pult to søstre. Han klarte å få søster nummer to i seng med kommentaren "Jeg var bare sammen med søsteren din fordi jeg var så forelska i deg, men trodde ikke du ville ha meg!"

Har også en bekjent som pulte en fyr, og to uker senere pulte faren hans.

Skrevet

Nei, men jeg har vært kjæreste med to brødre. Men siden jeg var 13-14 år når jeg holdt på med han første, ble det bare litt småkyssing. Og det varte toppen en uke.

Han andre var jeg sammen med i 2 år, og han var den første jeg hadde sex med. Sånn sett i ettertid burde jeg vel egentlig holdt meg til han første!;P

Skrevet

hehe er LITE å velge mellom her. Vell jeg visste jo ikke hvem broren hans var før jeg møtte han og falt pladask;) vet det høres sært ut, men vi har det kjempe fint sammen!:D

HI

Skrevet

Hehehe, må flire.

Hatt sex med tvillinger. Et par år i mellom.

De oppførte seg likt i senga, men med relativt ulike personligheter ellers.

Skrevet

fantaserer du om han første broren innimellom da?;P

Skrevet

nja har litt fantasier om broren av og til, men det er jo bare fantasier, har vell alle det?:)

åj sex med tvillinger var jo litt spes. da;P

Skrevet

Ja, ikke noe jeg er veldig stolt av, men må jo innrømme at jeg var meget nysgjerrig når sjansen til å prøve ut tvilling to bød seg.

Jadda... alt hva man har gjort...

Skrevet

hehe ja man gjør mye rart;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...