Ebon Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har i lenger tid planlagt en liten helgetur i begynnelsen av august med noen venner. Det er innenlands, vi har booket hotell og turen innebærer ingen fysiske anstrengelser. Termin midt i september, hadde ikke regnet med at det skulle klaffe så fort Tenkte spørre noen av dere med mer gravid-kunnskaper enn meg: vil dette kunne la seg gjøre, eller er det risikabelt/upraktisk så sent i svangerskapet?
mim26 Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 hvis du skal ta fly så er strenge regler når d kommer til d å ta fly sent i svangerskapet...litt forskjellig fra flyselskap til flyselskap men d er alt fra uke 34 (tror jeg) og utover. men hvis du ikke skal fly så hadde jeg hengt meg på! d er sikkert siste turen på en liten stund så nyt den så godt du kan!! slapp av og skjem deg selv bort;)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Er vel ikke noe problem det? Vi skal til Legoland 6 uker før termin, om det skulle skje noe er det sykehus over alt. Har vært på kiel-tur med ei venninne som hadde 3 uker igjen til termin jeg. Så lenge det ikke krever noe fysisk så går det nok greit:-)
Ebon Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 Så bra, tusen takk for svar jenter! Skal kjøre bil, ikke fly, så da satser jeg på å bli med :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå