Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Er gravid, 7 uker i dag. Lurer på om noen kan se hvilket kjønn det blir, evt. om det blir et vellykket svangerskap? Termin ca. 27.august. F.dato: 231282
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Tilleggsinformasjon; fars f.dato: 080975 Håper noen har anledning til å se på
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jente Har du vært plaget av kvalme? Føler litt at det kan forekomme..Ikke voldsomt, men sånn i støt liksom. Også føler jeg litt på at du får det litt tøfft mot slutten, at du er veldig klar for fødsle når det skjer.. Litt sånn tungpustet og bekken vondt... Men ikke alvorlig.. Lykke til Olea
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Tusen takk for svaret Olea, ikke vært plaget med kvalme enn så lenge - men er jo fortsatt ganske tidlig i svangerskapet så kan jo fortsatt dukke opp. Er ganske liten av vekst, så kan tenke meg at svangerskapet kan bli tungt på slutten. Iflg. kinesisk kalender over svangerskap, havner jeg også på jente - blir spennende å se! Igjen, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå